Eat sardines and die Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....................................borte et lite øyeblikk nå!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Sitter her med et øye på tv'en, et øye på laptopen ;-)
Eat sardines and die Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Har ikke sånt fancy utstyr. Her løper jeg frem og tilbake som en tulling. Nå starter del 2...........må løpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå