Gå til innhold

kan noen svare meg ? som har itt erfaring :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

urer på to ting:

Maseriier, er det vanli å ha dette hvor lenge før fødsel ?

Er det noe som sier en fårme mere energi rett før fødsel ? Holder på å gå i taket her er de to siste dagene blitt s aktiv, skjønner igenting :-)

Noen med noen erfaring ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange snakker om en "energiboost" rett før fødsel ja. min mor feks, vasket ned hele huset og sånn før sine fødsler. da visste pappa at noe var i gjære.. hver gang.. hehe

jordmor sa at når det var sånn, så skulle en ta det litt med ro, ikke overdrive og slite seg ut før fødsel..

maserier er vanlig,men hvor lenge en har det, eller om en har det i det hele tatt, er like individuelt som med kynnere.

jeg har hatt kraftige maserier i en ukes tid nå. noen timer hver dag med regelmessige, VONDE rier så svetten hagler. Ikke blitt noen baby enda..

jordmor sa det kunne bety at noe var rett rundt hjørnet, eller at det var et par-tre uker til.. ikke godt å si, lissom..

Skrevet

takk takk :-) Føler liksom at jeg kunne malt huset, pusset opp + litt til bare i kveld. Startet for 2 dager siden. Da stod jeg opp påå natten og startet å rdde huset ogg vaske klær. Vet ikke hva som går av meg. Mamma sa det kanskje var noe i gjære.

Sist hadde jeg keisersnitt (pga. vannadgang) akkurat på det tidspunktet jeg er på i dag ca 30 dager før. Men den kommer vel når den kommer :-) Dumt å slite seg ut om det er noe på gang. Nei, får prøve å se litt tv :)

Skrevet

men deilig om det bare e rlitt ekstra energi også. sørg for å gjøre det mest nødvendige du, og ellers spar krefter. kan bli gode å ha om du må gå lenge også! (tro meg, føler meg utrolig mye tyngre nå enn for en mnd siden!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...