Gå til innhold

gosj.....her trengs det rydding.....;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk linser.JIHIIIIPPIIIII......!!

Å,nå ser jeg hva som må gjøres i huset.....(ikke fult så jippi)

men jeg er i paradis ;o) ser alt jo.hærlig er det,hehe

å briller kommer om to uker =))))

nesten så jeg ikke vil ta ut disse små dingsene.er så godt å se klart igjen =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

linser er en bra ting! Må være skjønt å se verden igjen.

Men det var det jeg sa- nå blir husarbeidet strakt mer synelig..hehe..

Skrevet

Det er derfor jeg ikke bruker linser... Jeg lever i en lykkelig verden der jeg ikke ser støv eller skitt..

Skrevet

Flott at du ser igjen!!! Ser du for mye bør du gjøre som jeg har tenkt i dag. Mor er vekk noen timer, og da flyter alt. Her blir jeg nødt til å gå med solbriller inne i dag!!!

Skrevet

bare plukker ut "dingsene" jeg,da ser jeg ikke noe,hehe.

eldste gutt skulle rydde i går...endte med data og nett,så skulle han henge ut klær..det gjorde jeg kl 24 i natt.å han skulle å klippe litt utom her...han starta gressklippern,den sa "skronsj",og da turte han ikke mer...ungdommer sier jeg bare...."rister på hue" ;o)

men fy og fy hvor godt jeg ser hvor slurvete jeg selv har vært da!!!

solbriller ja =) jeg brukte det for første gang i går jeg ;o) får til det nå,med "dingser" =)

Skrevet

Kjenner følelsen med endelig få lov til å bruke linser!

Brukte briller i alle år, fra jeg var 7 til jeg var 35. Endelig hadde synet forandret seg til det bedre og det var mulig å bruke linser. Deilig med solbriller og for ikke snakke om å gå ut i regnvær uten at synet blir helt tåkelagt :o)

Husarbeid er jo noe dritt når man plutselig ser alle kaninene og støvkjærringene som ikke er inviterte. Du får drøfte nedgang i ukelønna til tenåringen, litt kjip om han ikke får penger til de tingene han mener er nødvendig. Kanskje han blir litt ivrigere med å gjøre tingene han skal?

Skrevet

ja,dette var jammen snedige greier.men,jeg ser så alt for godt her.

aner ikke hvor jeg skal starte hen...så jeg starta med dib,hehe ;o)

har brukt briller i alle år jeg å.linser kom ikke på tale før nå.å hadde ikke den lille surpompen min ødelagt glasset,så hadde jeg vel ikke ordna noe nytt heller ;o)

husarbeid er vanskelig å starte med syns jeg...gikk fort over den perioden hvor jeg var flink...å slubberten av en tenåring,han skal få jobbe til krampa tar han hele sommern om så.nå er modern lettere lei av halvferdige gjøremål og unnasluntring....

Skrevet

Så godt å komme ut av tåkeheimen og se verden klart igjen. Jeg bruker også linser, det som er deilig er at de kan jo bare tas ut hvis man ikke ønsker å se ting som de er ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...