panama Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Eg underviser i engelsk på ungdomstrinnet, og skal i desse dagar finne ut kva læreverk vi skal kjøpe inn til høsten. Vi har valgt å kjøpe inn til 10.klasse. Nokon som har kjøpt inn nye læreverk, som har tips å komme med?
Nyseryllikberta Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hvorfor har dere valgt å kjøpe til 10. trinnet først? Det innebærer at de bytter læreverk midt i løpet... Her jeg jobber blir kunnskapsløftet gjennomført med gradvis opptrapping fra 8. trinnet, dvs de som starter i 8. får tar i bruk de nye verkene fra starten, og så blir det supplert etterhvert.
panama Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Me hadde lyst til å kjøpe til 10. først, fordi det vert så store endringar rundt skriftleg eksamen til neste år, og dei bøkene me har er for dårlege både på tekstar og oppgåvefronten. Men det viser seg at det berre er eit verk som har klar 10.klasse bøker ferdig til hausten, så me har bestemt oss for å vente og heller "klippe og lime" litt.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 He he, jeg e engelsklærer på ungdomstrinnet også, men i permisjon og overhode ikke oppdatert =) Vi hadde Search tidligere. Skikkelig kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå