xyz06 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Er det noen som kan tipse meg om hvordan jeg lager program til kirkelig vielse. Skal nemlig gifte meg om litt under to uker. Hvor mye er det som skal være med....
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Her jeg kommer i fra er det slik at kirken lager og trykker opp disse. Helt enkle altså. Er det slik til dere også, men at dere selv velger å gjøre det? Jeg har ikke tenkt på dette før nå.
hund&barn@fullrulle Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Presten noterte ned overskriftene, så velger vi hvor mye mer vi skriver. Skal printe de ut selv. Her får du noen ideer også : http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/solist_vigsel.htm
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Skal snakke med presten i morgen ang programmet og så tenkte jeg å lage kirkeprogram på dataen selv!!! Man kommer langt med office-pakka i dag, hehe =)
xyz06 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Nei, vi må fikse programmet selv. Jeg fant etterhvert hva som skal være med på www.statskirken.no, men er litt usikker på hva som skal være med (fordi der står jo alt det presten sier.. og det tror jeg ikke skal være med). Skal sende et utkast til presten. Skal navn på forlovere være med på programmet mon tro?
xyz06 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Tusen takk for linken fra orkdalsmenigheten, da ser jeg hvor mye som skal være med i programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå