Gå til innhold

unike navn! kom med bidrag!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

i denne navnejakta kommer man over mye snadder!

hør på dette guttenavnet!

 

Gottskalk!!

 

kult!!! (typen er ikke enig..)

 

kom med bidrag, hvis du finner noen tøffe navn!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Volrat

Kartein

Magnar

Skrevet

Hadde jeg fått det som jeg ville skulle min sönn hete Lexus. Synes det er coolt! Synes også Lucifer er pent men Nei, det kan man ikke hete...Kan man hete Gabriel kan man hete Lucifer, mener jeg! En engel er en engel, enten den er fallen eller ei;)

Mener seriöst at jeg synes det er pent altså!

Skrevet

Guttleif, synes eg er rart

njål

jo

narve

 

måne og sol på tvillinger

 

Skrevet

Isobel..

Folk kikker rart på meg og spør Isobel? Ikke Isabelle? Isobel? Hmmm.. Det var uvanlig. Hadde vi venta en jente istedet for en gutt så skulle ho ha hett Anna Isobel.

Men vi får en gutt så da er det Daniel August.

Skrevet

Steingrim ... uff, ikke bra..

Skrevet

Gottleif

Ingolf

Ulf er jo ikke ukjent, men kanskje ikke et baby navn

Skrevet

Buster

Cariann

Grynet

Vinjar

Jasmin

Bjørk

Ulv

Hauk

Dette må være unike navn, ihvertfall merkelige!

Skrevet

Vet om noen som ønsket å kalle sønnen sin Xerxes, men d fikk de ikke lov til...men m dagens navnelov hadde de gjerne fått lov...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...