line_n & sara Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 i denne navnejakta kommer man over mye snadder! hør på dette guttenavnet! Gottskalk!! kult!!! (typen er ikke enig..) kom med bidrag, hvis du finner noen tøffe navn!
elfmade Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hadde jeg fått det som jeg ville skulle min sönn hete Lexus. Synes det er coolt! Synes også Lucifer er pent men Nei, det kan man ikke hete...Kan man hete Gabriel kan man hete Lucifer, mener jeg! En engel er en engel, enten den er fallen eller ei;) Mener seriöst at jeg synes det er pent altså!
mammamammamammamor Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Guttleif, synes eg er rart njål jo narve måne og sol på tvillinger
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Isobel.. Folk kikker rart på meg og spør Isobel? Ikke Isabelle? Isobel? Hmmm.. Det var uvanlig. Hadde vi venta en jente istedet for en gutt så skulle ho ha hett Anna Isobel. Men vi får en gutt så da er det Daniel August.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Steingrim ... uff, ikke bra..
@nne p@ l@nne Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Gottleif Ingolf Ulf er jo ikke ukjent, men kanskje ikke et baby navn
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Buster Cariann Grynet Vinjar Jasmin Bjørk Ulv Hauk Dette må være unike navn, ihvertfall merkelige!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Vet om noen som ønsket å kalle sønnen sin Xerxes, men d fikk de ikke lov til...men m dagens navnelov hadde de gjerne fått lov...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå