Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Går bare¨å venter på at det skal bli min tur. Det begynte i helgen med at gullungen ble syk med over 40 i feber + at han var VELDIG slapp. Etter 2 dager gikk feberen ned. Men i dag våknet jeg til en syk mann, men nesten 39 i feber, vondt i kroppen, halsen mm. Stakkars mannen min, han ligger rett ut og er skikkelig syk. Så nå er det vel bare å vente på min tur. Merker at jeg blir litt engstelig. Hva er dette for en sykdom og er den i såfall farlig for den lille i magen min?? Hva tror dere feiler mannen, har han fått influsensa tro??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå