Gå til innhold

Uff, nå er mannen syk også..............!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går bare¨å venter på at det skal bli min tur. Det begynte i helgen med at gullungen ble syk med over 40 i feber + at han var VELDIG slapp. Etter 2 dager gikk feberen ned. Men i dag våknet jeg til en syk mann, men nesten 39 i feber, vondt i kroppen, halsen mm. Stakkars mannen min, han ligger rett ut og er skikkelig syk. Så nå er det vel bare å vente på min tur.

Merker at jeg blir litt engstelig. Hva er dette for en sykdom og er den i såfall farlig for den lille i magen min?? Hva tror dere feiler mannen, har han fått influsensa tro??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...