Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 da var standarden satt for di neste mndan.. vi kranglet oss gjennom forrige svangerskap, å nå har han starta igjen.. ikke meg som blir amper i svangerskapet, det tar tydlivis han seg av... gud som jeg gleder med til å gå gravid i 230 dager til!!!! noen andre med menn som elske å krangle seg gjennom svangerskap????
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 jeg er litt amper selv, men sambo er verre. han er den med humørsvingningene ja.. dette er min og hans første, så håper dette ikke skjer hvis vi får en nr to en gang.
tullemor_til_snart_4 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Så det er ikke bare min mann som er "gravid og hormonell"! Akkurat nå håper jeg bare på at vi holder ut...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 lurer også på om jeg / vi virkelig klare 9 mnder til med krangling..! Om jeg ikke er sliten nok med ett barn på ett halvt år, å i tillegg gravid, så skal han være så jæ**** krangelaktig.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå