-Amelie- Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hvor lenge var dere hjemme med barnet/barna før dere begynte å studere/arbeide igjen? Vi har fått barnehageplass og alt, men jeg lurer på om det er dumt av meg å bli student igjen når hun bare er et år... Det er jo litt tidlig for lillejenta :/
BettyBoob Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 jeg hadde ikke jobb da jeg ble gravid (kun ekstravakter), så jeg har akkurat begynt å jobbe 2,5 dag i uka nå og pjokken er 15 mnd. (ei venninne av meg passer ham mens jeg er på jobb) Begynner i bhg i august. Er veldig glad for at jeg hadde mulighet til å være hjemme litt mer enn 1 år ja!
tonebf Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 var hjemme med mini i 14 mnd så begynte jeg på skolen og han i bhg =))
-Amelie- Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 14-15 måneder høres veldig passe ut. Men her er det et år til jeg får sjansen til å begynne på studiet mitt igjen, og jeg tror kanskje både jeg og snuppa vil begynne å bli rastløse før den tid. Vurderer å la henne gå i barnehagen tre dager i uken, 4 timer de dagene. Jeg studerer musikk, så det er lite undervisning og mye egenøving, slik at jeg kan hente henne tidlig og få unna litt øving etter at hun har lagt seg. Men det var bare det med samvittigheten, da...
SK&Maylen Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Gikk skole de 4 første mnd eg hadde snuppa, etter det har eg hatt permisjon, så ca 16mnd permisjon, men ser på det som ett år sia eg var student, men no skal eg begynne å arbeide! De har godt av barnehage, er vi som har det hardt
2 søte Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 jeg begynte på skolen 7uker etter hun var født. men det var bare 4timer i uken da. og begynte å jobbe sånn skikkelig nå når hun var 9mnd men tok litt ekstravakter før den tid og. så skal hun i bhg i august, da er hun 11mnd, forda må jeg på skolen igjen, og jeg skal jobbe i sommer og da:)
-Amelie- Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 Ah, så bra at noen andre også har begynt tidlig Har du hatt dagmamma frem til nå, og har det evt. fungert bra?
M by M Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Hadde et år permisjon, men har vært hjemme i to år og jobbet litt nattevakter ved siden av siden vi ikke har fått barnehageplass før nå i august.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 jeg hadde permisjon fra jobben i 12 mnd. så har jeg gått over på overgangsstønad og jobber 4 vakter i mnd. til høsten begynner hun i bhg og da er hun 20 mnd og jeg skal studere fulltid ) hun er født i slutten av oktober så for meg bel fjor høst for tidlig med barnehage..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Med nr. 1 var jeg hjemme i 6 måneder, da hadde jeg sommerjobb og h*n var hos familien min når jeg jobbet. Med nr. 2 var jeg ikke hjemme. Jobbet fra uke 3 i permisjonen. H*n var med på møter og annet. Begge i barnehage fra de var 10 måneder.
så var vi 4 Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Jeg begynner på skolen igjen når Martin er 14 mnd. Akkurat passe synes jeg. Kunne gått hjemme ett år til, men det vil jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå