fire i familien Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Skal på utenlandsferie i sommer, men er sykemeldt 50 %. . Har hørt noe om at man må søke om å få sykepenger i ferie....Men jeg får jo ikke sykepenger når jeg har ferie likevel. Det er jo feriepengene som skal dekke ferien. Må jeg søke likevel? Eller kan jeg bare reise??Skjønner ikke dette her jeg Har noen peiling på dette her så setter jeg pris på å få litt info....så slipper jeg å sitte i telefon kø til NAV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå