mai mammaen til to Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 det er så søtt å se på.. hun er 13 mnd
Petrine C",) Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Grayulerer!! de første skrittene er alltid så herlige!! Nå blir det travelt på deg C",)
Salsa Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Gratulerer! Snuppa her begynte å gå helt alene på lørdag, og det var faktisk hennes 13-mnd dag! Kjempemoro. Plutselig bare slapp hun fingeren til mannen min (den har hun tviholdt i den siste mnd) og gikk laaaaaaaangt over lekeplassen utenfor her. Jeg fikk ikke sett det, men han sto bare å måpte (: Skikkelig langtur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå