Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 har født 4 ganger,men slimpropp?? jaja,vannet har heller ikke gått før jm har stukket hull. den kommer vel sammen med foster vannet da?
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Min var bare en bitte liten greie, tror jeg...hvis det var slimproppen i det hele tatt )
varg veum Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 ingen slimpropp her heller... aner ikke når vannet gikk sist....endten under fødsel eller når jeg fikk klyx.haha
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Har ikke sett den jeg heller, å vannet gikk aldri hos meg, det var så lite.
mia76 Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har født en gang men så ikke noen slimpropp. Vannet gikk ikke hos meg heller før jm stakk hull så kanskje det er derfor.
MonER Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har født 4, men ikke sett noen propp........Dvs - mulig det kom noe slik siste gang, men minnet bare om litt seig utflod, og var ikke mye. Så det er vanskelig å si om det hadde noen sammenheng. Vannet gikk på nr 3, men fant ikke noe propp da eller jeg altså!! Jeg har også fire jenter, men blir nok ingen gutt her!!! hehe Lykke til da!!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 hehe oki,trodde det var jeg som var helt fjern jeg
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 jeg har heller aldri sett slimproppen, ikke når vannet gikk heller (vannet gikk når jeg satt på do hjemma).. hadde aldri hørt om slimproppen før jeg leste inne på disse sidene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå