Gå til innhold

Flere som er tunge i pusten her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke termin før i slutten av august, men har de siste ukene allerede begynt å bli så fort tungpusten av den minste aktivitet. Skal så lite til før jeg sliter og må stoppe mens jeg går, eller så vidt orker å gå opp en liten bakke eller trapp før jeg må ta pauser underveis. Flere med denne plagen? Kan ikke huske det var SÅ ille SÅ tidlig med de to forrige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Jeg er tungpusten :P Bor i 3 etg. (uten heis) og hiver etter pusten omtrent når jeg kommer inn døra :P Hehe...

Skrevet

Hei

Er i uke 34 og har vært veldig tungpustet i flere uker... Ungen ligger å presser så gale oppi ribbebeina, så det er vel det som gjør det.

Har vanskelig med å sitte normalt for det er så trangt og sånn press oppi der....

Skrevet

Ja! Puster og peser når jeg er i aktivitet :) Føler meg som en hval egentlig...

Skrevet

Pruster og peser her....bor i blokk, så blir endel trapper...

Har vært sånn en god stund nå...hadde håpet det skulle gi seg når vesla la seg godt til rette i bekkenet, men dengang ei;) Kan ikke sitte foroverbøyd heller..å spise ved stuebordet kan jeg bare glemme..he he! Blir spisestua hvis jeg skal sitte uten å ha tallerkenen i fanget...

Skrevet

Har hørt at akupunktur kan hjelpe på luftveian...

Skrevet

Samme problem her også, blir tilogme tung i pusten om jeg snakker lenge om gangne jeg :/

Har termin 1 sept, bare håper det ikke blir verre en dette hehe

Skrevet

Jeg har det akkurat likedan...... og det er enda 11 uker til termin ;-)

Skrevet

Puster og peser som en brunstig sjøku selv her (forutsatt at de gjør det da:o), men lurer på om ikke dette har noe med at vi har mer blod som skal pumpes rundt omkring i de vaggende kroppene våre nå enn før graviditeten?

Har hørt at blodvolumet kan øke ganske tidlig i svangerskapet, og det blir mer som skal fraktes rundt. Hvis man i tillegg har litt lavt blodtrykk hjelper jo ikke akkurat dette på vil jeg tro.

Skrevet

Jada!! også har jeg fått røyk hoste på morningen (røyker ikke)

Skrevet

ja!! helt grusomt!! sliter hver gang eg skal opp en bakke!! å har verdens lengste bakke her! :(

Skrevet

He he! Ikke misforstå, men godt å se at jeg ikke er alene om det!

Skrevet

ja, har slitt med det siden jeg var ca 3 mnd påvei, grusomt...gleder meg sånn til å løpe en tur...få av meg litt svette,bevege meg skikkelig,få ut litt følelser og ikke minst PUSTE SKIKKELIG UT...å jeg liker ikke å løpe en gang, men det er det jeg gleder meg mest til å gjøre for meg selv etter denne 9mnd lange hybel-eier jobben.hehe...bare springe av meg alt,skal bli så deilig.

Skrevet

hmmm...tok litt av på dette innlegget ja,hehe...men jo,veldig tungt for å puste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...