MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 jeg lurte på om du ser om jeg er gravid nå. jeg 300786 han 120485
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 har tatt kvled jeg nå...klem...tror du bør følge rådet og ta en test om 2- 3 dager...forresten du får en gutt
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 det er for tidlig. en på jobben til kjæresten min har spådd at han ville bli far fortere enn han ante. en av europas beste spåere spådde oss og sa han måtte begynne å spare penger i juli. det kostet å ha barn sa hun. og kimby sa hun så en positiv test i begynnelsen av juli. derfor er jeg veldig nysgjerrig på hva sjaman ser:-)
Gjest_1001 Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Hehe, tenker bare på sjaman jeg. Er ikke lenge siden hun la ut et innlegg over hvor oppgitt hun var over at folk maste og maste om dette spå greiene ;-) Ikke så rart egentlig, for med en gang noen ser nicket hennes aktivt så er det 5-6 forespørsler om spåing her inne på 5 minutter!
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2007 sitter bare å gliser nå jeg. for jeg er blitt spådd gutt som førstefødt og en jente tett etter:-) tusen takk sjaman:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå