Gå til innhold

Hei.Har du mye fostervann???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Var på kontroll hos fødselslege i dag, og da fikk jeg beskjed om at jeg har FOR MYE fostervann! Og, det var visst ikke så bra....

Hun sa det kunne bety svangerskapsdiabetes, svangerskapsforgiftning eller føre til for tidlig vannavgang...

Derfor må jeg nå til jevnlige kontroller på sykehuset.

Men, jeg har ikke hørt om noen andre som har fått beskjed om at de har for mye fostervann, har du noen erfaringer, eller hørt noe om dette?

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SIst jeg var på UL for en ukes tid siden ( er nå 38 uker på vei ) så fikk jeg beskjed om at jeg hadde godt med fostervann... og det var visst positivt..... så jeg aner ikke men ta det som et godt tegn at de vil ha deg jevnlig på kontroll, da slipper du jo å bekymre deg unødig.....

Skrevet

Hei. Ja, det er jo sant d.. Men, siden jeg må tilbake på sykehuset allerede om 14 dager, så synes jeg det var litt ekkelt.

For jeg synes de fleste har en sånn "det går så bra" holdning, bare snakk med jordmora di du... Så da begynner jeg jo å tenke litt. Finner ikke så mye info om det heller.

Men, det går jo sikkert bra! Jeg er positiv.

Skal ta ks i oktober, pga problemer sist, så hvis det er noe, så får jeg sikkert ks noe før, kan jeg tenke meg... Jeg er nok i trygge hender ja, men håper bare lillegutt har det bra der inne!

Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...