Gå til innhold

Vintersol????? Hvordan går det med deg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det skjedd noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvor er du Vintersol...sniker du i køen kanskje?!?!

Hilsen ei som ikke har et eneste tegn på noe som helst..#buhu..#

Skrevet

NEI!

her skjer det NADA.

helt utrolig.

sååå lenge vondt og rier, og så bare stopper det opp.

eneste som har vært i dag er steinhard mage. tror kynnerne har tatt kanskje to minutters pause hele dagen, men det duger jo ikke til noenting, annet enn å være plagsomt..

men takk som spør:) jeg har sett værmeldinga for helgen jeg da, og ser at det er meldt regn, så da håper jeg på det! hehe. For da blir det litt kjøligere på føden! (i går med alle riene svetta jeg som jeg aldri har gjort før.. var helt våt over hele meg! helt snodig, jeg som aldri svetter..)

mannen min begynner å bli alvorlig utålmodig nå da, og foreslo en litne hyrdestund igjen.. er det som har satt i gang hver gang, så jeg er nesten skeptisk! Vurderer å la det bare gå til det setter i gang helt av seg selv, kanskje det blir mer greie på da?

eller kanskje det blir bedre for hver gang?? søren om jeg vet altså..

hvordan går det med deg da?

Skrevet

Fortsett og kos dere.Det utsetter det ikke iallfall,men som du sier kan det jo gi falske forhåpninger!!!

Her er det egentlig ganske stille:(

Hadde et par tak i sted,men ingenting skjedde,annet enn at det stoppet opp heeelt!! Huff,det er kjett og tro at det skjer noe og det ikke gjør det!!

Lakk du ikke fostervann her en dag også?

Skrevet

Vet ikke om det er vanlig, men jeg hadde det jeg vil kalle maserier i går kveld, så hadde jeg og sambo sex for å se om det intensiverte ting, men neida...alt stoppet helt opp...huff, deprimerende:(

Vi har forresten hatt sex hver kveld i 4 dager nå men syns ikke at det har hjulpet...går jo her fortsatt...

Men man blir vel mer moden av det?!?!

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke om hvor moden man blir av det og sånne ting,men det er ikke noe som sier noe annet som jeg har hørt da!!

Hmmm,ikke lett med 5000 fødetips:)

Skrevet

ja, sex modner! så det er bare å kjøre på!

Er utrolig demotiverende å gå med rier i mange timer (i går feks, fra sju til elleve med først ti minutters mellomrom, så med seks... og så fra elleve til tolv dabbet det av og etter midnatt hadde jeg to svake rier før ingenting igjen..) og så bare gir det seg.. er lissom ikke verdt smertene!

er derfor jeg er skeptisk til å gjøre noe for å sette i gang, egentlig..

orker ikke mer når det bare gir seg..

Mammamilla; prøv å drikke Scwheppes Bitter Lemon og å ha sex, og etter sex legger du deg til å sove et par timer, uten å tørke deg eller noe.. skal se det snart klaffer!!

Skrevet

Nei det er ikke det...

Har forresten nok et fødetips som jeg fikk av en kollega (hun fikk vite det av fødselslegen sin på Ahus forresten), og det var at man skulle, under en evt. kynner/rie, massere magen rytmisk....

Ja ja...så får jeg teste det og da...men har egentlig innfunnet meg med at vesla kommer når hun kommer, men syns det er litt artig med disse rådene også da;) bare man ikke får for høye forhåpninger om at de faktisk skal funke...

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte. Masse kynnere, og rier som bare gir seg når man tror at fødselen er i gang... Forferdelig tungt.

Klarer nesten ikke å gå 10 meter før disse maseriene setter i gang. Får håpe noe skjer om ikke så lenge, for jeg klarer ikke å gå sånn her noe lenge...

Hold oss oppdatert.

Lykke til.

Skrevet

kanskje det er det jeg gjør feil...for jeg venter en 10 min, så går jeg på do og tisser også tørker jeg meg ordentlig...liker ikke kliss skjønner du;)

Skrevet

Skjønner godt at det er veldig slitsomt... Men det er tydeligvis ditt svangerskap og det får man gjort lite med,dessverre!! :)

Men det kommer en god knupp til slutt:)

Skrevet

mammamilla; lønner seg nok å bære over med litt kliss;-)

det tar faktisk litt tid før denne sæden får virket, nemlig!

snehvit; definerer du kynnere og maserier likt? for jeg opplever de HELT forskjellig nemlig..

utrolig kjedelig når en må gå sånn og vente og håpe, men som 2tette sier, hvert svangerskap er forskjellig. Noen av oss trenger vel bare tid til å modnes da..:) og det er en baby i enden her!

jeg bare håper jeg ikke er utslitt når fødselen først er i gang! For jeg vil gjerne være klar til å gjøre mitt beste, og få med meg mest mulig...

Skrevet

Nei, kynnere gjør jo ikke vondt, bare forferdelig irriterende når de kommer i et sett. Men jeg har maserier i tillegg, og de er vonde.... og så går man der og venter og tror at det kanskje nærmer seg og så stopper det bare opp... Maseriene altså.

Skrevet

ja, da forstod jeg deg riktig igjen.

utrolig irriterende når de stopper opp ja! uff. og ikke noe deilig å ha så vondt til ingen nytte, lissom..

håper at riene sitter neste gang vi kjenner dem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...