Gå til innhold

KYNNERE!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg altså kynnerer hele tiden, trodde de bare kom viss man drev med noe, og ble borte npr man slapper av. Nå har jeg hatt det konstant i hele dag (ikke regelmessig) kommer når jeg sitter i ro, eller driver med noe. Hadde de i dusjen i dag også...

er det ett tegn på at noe er på gang eller?? sist jeg var hos jm fikk jeg beskjed om at jeg drev å modnet, er i uke 37 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok bare at kroppen intensiverer treningen.

jeg har hatt sånne kynnere (eller mer) siden uke 18. i dag har jeg kanskje hatt to minutters kynnerfri tilsammen..

blir ikke noe fødsel av den grunn, tydeligvis..

men det er god trening da. men skal ikke ha noe å si på modning.

Skrevet

Jeg har vært plaget på nettene, er 38 uker nå og har noen netter hatt så kraftige kynnere at jeg har lurt på om fødselen har vært i gang, men de gir seg ofte etter noen timer eller på morningen når jeg står opp med guttungen....

Tar det jo som et tegn på at noen er på gang, men venter ikke at nurket vil komme den første uken..... men det vet en jo aldri..... er jo berømmelig med de 14 dager før og etter termin... og jeg har jo kommet der da......

Skrevet

Har dere vondt i korsryggen og nedover i beina også når dere har kynnere? Eller er det fortsatt bare i magen? Er 36 uker nå og opplever at kynnerne har blitt sterkere ned i beina og i ryggen...

Skrevet

Korsryggen er jæ.. vond men merker ikke noe nedover bena. er 38 uker, måtte stå opp nå for å sjekke om det er kynnere eller "ekte vare" håper jo at det roer seg snart for sambo kommer ikke hjem før om en uke og tror ikke han rekker noe flight om det skulle skje noe i løpet av kort tid. og her sitter jeg med en 2 år gammel sønn, selv om jeg vet at jeg kan ringe både svigermor og svigerinnen min er det litt kjedelig hvis alt skal være falsk alarm.. så jeg drøyer i det lengste men vill angst om at vannet skal gå....er 4 gangs og har faktisk aldri vært så redd og nervøs.....hjelpe meg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...