Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Detta har vært dagen min! ) Først rydda sambo opp i rotet rundt i huset, malte båten, leide tepperens så vi fikk rene tepper i hele huset (endelig!) så ble det hyrdestund *nam* og det var virkelig på overtid nå ;-p.... så stod gutten opp og lagde mat til meg, indrefilet og stekte båtpotet med salat *sukk* verdens beste kokk og *kremt* kunne ikke hatt det bedre...kosemusseklinemassemesjærestenmin ;-*
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 høres ut som en fantastisk dag. lever en stund på det der. min sambo har vært på sjøen i 3 uker nå, bare 2 igjen. *sukk* gleder meg som en unge til han kommer hjem. da skal han virkelig få varte meg opp.
natemor til 2 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Heldig du er da.. Min mann hadde aldri gjort noe sånnt.. Han er rimelig lat,.. og ikke mye romantisk, Da tror jeg at jeg hadde mistenkt utroskap eller noe,... Hehe
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 ÅÅÅÅÅh, heldig du da.... Jeg og sambo har hatt en ryddevaske sjau sammen vi...men jeg kunne sikkert ha sluppet, men ønsker desperat at jobbingen skal fremskynde noe;) Middag lagde han til meg da;) Men ikke noe fancy...he he!
VinterSol+2 Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 å, det hørtes ut som en skikkelig bra dag! så heldig du er som har en så bra mann;) er ikke så verst fornøyd med min heller, som lagde mat til meg, mine foreldre og min lillesøster i dag.. og ryddet av bordet etterpå uten oppfordring! *imponert*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå