Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Skal på kontroll i morgen, er det da mulig å høre hjertelyden ? Hva annet skjer på første kontroll ? (blodprøvene har jeg allerede tatt) Har glemt dette jeg...
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 På meg hørte de hjerte lyd i uke 12, men jordmor sa til meg denne gangen jeg ble gravid at de ventet gjerne til uke 20 fordi de ikke alltid hørte hjertelyden.... så blir du målt... ellers er det jo bare snakk om ting du evnt lurer på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå