Enliiitentil? Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Dette er det jeg har tenkt til: *hvit papirduk med rosa fotavtrykk av Pia bortover *hvite eller rosa enkle potter med sommerblomster (potteroser, går det? *lime bånd som har bittesmå rosa fotavtrykk på de hvite pottene (evt. rosa) *rosa servietter uten noe motiv *rosa bordkort med bilde av Pia *skoen ho fikk da ho ble født med oasis og evt. lage egen oppsats *2 og 2 enkle lysestaker (høye i glass i ulik str.) med lyserosa lys (evt. med fotavtrykk-båndene på) Hva tror dere? Hørtes ut som et overpynta bord, men det er ikke så mye det høres ut som! (Tror jeg da... hehe) Andre tips?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 syns det høres bra ut eg=) trenger vel ikke noe mer?
ApriIbaby Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Vi hadde sølv lysestaker til. Synes sølv øker "høytideligheten" i en slik anledning, også er det veldig rent og lekkert. Jeg hadde pyntet omtrent som deg (til og med de samme båndene med fotavtrykk på!) og strødde i tillegg sølvstjerne rundt omkring ,mellom pynten midt på bodet. Hadde muligens også noen sølvbånd..... det husker jeg ikke sikkert.
Gjest_1001 Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg syntest det hørtes fint ut jeg. Hadde sikkert mindre pynt enn deg jeg... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå