Gå til innhold

Trenger litt tips til bordpynt til barnedåp:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det jeg har tenkt til:

 

*hvit papirduk med rosa fotavtrykk av Pia bortover

*hvite eller rosa enkle potter med sommerblomster (potteroser, går det?

*lime bånd som har bittesmå rosa fotavtrykk på de hvite pottene (evt. rosa)

*rosa servietter uten noe motiv

*rosa bordkort med bilde av Pia

*skoen ho fikk da ho ble født med oasis og evt. lage egen oppsats

*2 og 2 enkle lysestaker (høye i glass i ulik str.) med lyserosa lys (evt. med fotavtrykk-båndene på)

 

Hva tror dere?

Hørtes ut som et overpynta bord, men det er ikke så mye det høres ut som! (Tror jeg da... hehe)

 

Andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kreative sjeler?

Skrevet

syns det høres bra ut eg=) trenger vel ikke noe mer?

Skrevet

Vi hadde sølv lysestaker til. Synes sølv øker "høytideligheten" i en slik anledning, også er det veldig rent og lekkert. Jeg hadde pyntet omtrent som deg (til og med de samme båndene med fotavtrykk på!) og strødde i tillegg sølvstjerne rundt omkring ,mellom pynten midt på bodet. Hadde muligens også noen sølvbånd..... det husker jeg ikke sikkert.

Skrevet

Jeg syntest det hørtes fint ut jeg.

 

Hadde sikkert mindre pynt enn deg jeg... hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...