Jente 28 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Det står lenger nede her i et innlegg at ho bruker ungen i bæretøy for å få gjort litt i huset mens ungen krever kos og oppmerksomhet. Hva i alle dager kan man bære en snart 3 år gammel unge i? Min 3 åring veier vel 15-16 kg, finnes det bæresjal eller noe for så store barn? (Noen som vet hvor?)
mammmamia ** Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Patapum Småtass, Ergo, Mei Tai eller vevd sjal er ypperlige :-) Bruker Patapum innimellom, når vi skal gå hjem fra barnehagen og jeg har dårlig tid, tar jeg storebror på ryggen og snuppa ligger i vogna :-) Genialt..! Men som regel går han da, så den er jo lillesnuppa sin, men veldig greit å ha til begge to :-) Patapumen kan brukes opp til 28 kg..!!
Jente 28 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Tøft!! Dette er jo bare helt genialt, må undersøke dette litt nærmere.. Takk for svar..
mammmamia ** Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Sjekk ut www.tettinntil.com, masse bra tips der! :-) Patapum selges på www.alveslottet.no, billig er den også! :-)
Jente 28 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Da har jeg ordnet meg en Patapum Småtass.. Takk for god hjelp... Dette skal bli moro å prøve..
mammmamia ** Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Grattis! Den er helt utrolig herlig å bære i, enkel å ta på seg og god å sitte i for barnet - lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Min treåring på 14kg bærer jeg i bæresjal (vevd). En god toddlermeitai er også super å bære i. Ergo og Patapum er gode de også. Å få nærhet med en vilter treåring er ikke lett, men når vi bærer får vi en nærhet og kontakt som får hjertet mitt til å smelte fullstendig. Ingenting er så deilig som når treåringen legger hodet inntil meg og sovner i trygghet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå