Gå til innhold

har du lite å gjøre lillejonas ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud.. er du gammel ? hvor er barna\barnet dine bå f.eks ?

Jeg jobber 100% for å klare å forsørge barnet mitt. Ha grei leilighet, mat i kjøleskapet. ikke for NOE annet. Kanskje jeg bare skulle slutte å jobbe, for å se om vi overlever på luft å kjærlighet ?

da er jeg vel en god mor tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene dine ser deg ikke mer av den grunn. Og jeg går ut i fra at folk som er her mye har mat på bordet de også :-)

Skrevet

hva gjør du for å fø ungene dine ? åssen bor du ?

Skrevet

Har du noe med det?

Skrevet

nei, det har jeg ikke !.. men bare lurte.. siden du kommer med det utsagnet som du gjorde. å de andre nedover her. Du har tydeligvis goooood tid til barna dine. Fin leilighet, mye mat på bordet å lever på trygd mest sannsynlig.

Skrevet

Sikkert det...siden du sier det ;-)

Skrevet

ja, eller så ser du barna dine like "lite" som oss andre som jobber fulltidsjobb. Å da skjønner jeg ikke hvorfor du kommer med slike ting.

det kan såre vet du..

Men det bryr vi oss ikke om. arti å komme med slike ting, bare for å kvervulere, ikke sant ?

Skrevet

*ler*

Jeg tror du har kommet til feil sted. Antagelig uten å vite om det har du kåret deg selv til levende skyteskive for resten av gjengen her inne.

Jeg foreslår at du enten får på deg ditt beste bøffelantrekk i rivende fart eller piler ut herfra det forteste musestilkene kan bære deg...til ditt eget beste...

Skrevet

herregud så latterlig. Noen av oss kan jo være litt seriøse her inne å. men de får jo mest sannsynlig ikke svar.. Har ikke tenkt meg noen sted på musestilkene mine.. ennå.

Tror ikke jeg er den eneste som reagerer her inne heller.

Synes nesten synd i dere som bare er her inne å lager kvalme. ikke noe bedre å gjøre ??

Men jeg har ikke tenkt til å diskutere videre med deg. Har ikke riktig så mye tid til overs at jeg får med meg alt her inne. Trodde dette forumet var like seriøse som alle andre debatter her inne.

tok feil da gitt. ikke noe å gjøre med det.

Skrevet

Offda.

Skrevet

Om du ønsker å bli tatt seriøst kan jeg anbefale deg å pugge og/å regelen. Makan til slitsomme innlegg å komme seg gjennom er det sannelig lenge siden jeg har opplevd. Det overskygger alt, og poenget ditt er glemt når man (jeg i hvert fall) har klart å lide meg frem til slutten.

Hva var det du ønsket å formidle? At noen er slem? At noen har skrevet noe slemt, som du ble lei deg over?

Skrevet

noen innlegg eller kanskje di fleste (etter hva du forteller nå) er sarkastiske og ironiske. men noen mener faktisk akkurat det du skrev, om tid til barna.

Kanskje noen føler seg truffet, for slik er verden idag, desverre.

Skrevet

Men du proxi... du må da være enig i at du ikke ser barnet ditt like mye som de som er hjemmeværende/jobber i reduserte stillinger?

Jobber du åtte til fire hver dag, fem dager i uken, så gir det deg toppen 3/4 timer daglig med barnet og ingen av de timene er vel så stimulerende for noen av dere. Barnet ditt er utslitt etter en altfor lang dag i barnehagen, du er sliten etter en lang dag på jobb.

Må man, så må man, det er helt klart, men kunne man hadde man kanskje gjort det annerledes?

Skrevet

Du virker merkverdig snakkesalig til å være en som ikke vil diskutere med meg.

Skrevet

hallo ?? hvorfor i alle dager tror dere jeg orket å ta det opp ?? Klart jeg skulle ønske jeg hadde mer tid til dattern min. Jeg jobber 7 til 3 hver dag. slitsomt ja. Og enkelte dager er jeg veldig sliten, så jeg har ikke så aaltfor mye overskudd igjen til henne..

Hadde jeg hatt råd hadde jeg ønsket å jobbe i bare 50 %

Jessufader !

Ja, så var det rettskrivinga min da. Beklager kama eller hva faen du hadde til nick. Unødvending å komme med den saken oppi alt dette. Hadde du ikke noe bedre å komme med ? Hvorfor gadd du lese i det hele tatt ? å ja, det blir MYE dialekt når jeg skriver.

Skrevet

Noen av dere e faktisk så frekke at jeg har ikke opplevd makan.

Skrevet

Offda.

Skrevet

Så hvorfor gidder du å kverulere på det helt opplagte da? Du sier jo at du er enig selv, så hvorfor starter du en tåd hvor du angriper lillejonas i noe du egentlig er enig i? Den dårlige samvittigheten som sparket deg i ræven, kanskje?

Skrevet

Sorry.....men jeg henger ikke helt med... Hva diskuterer dere? Alt er jo bare rot...

En annen

Skrevet

Noen la inn et innlegg om at folk som er mye på DiB neppe har mye tid til ungene sine. Så skrev jeg dette innlegget. Og stort mer enn det er det ikke :-)

Simsalabim **** tryll tryll

Skrevet

SJEEEEERA LIIIIIIIIIIIIINK !!

*ler* hva er det for noe forferdelig du har sagt nå da Lillejonas??

Har du tråkka på kroktærne til arbeids-jærnet eil ??

Skrevet

Nei, jeg skrev ikke dette innlegget...men et annet innlegg om at folk som jobber fulltid ikke har mye tid til ungene, og et annet om trening på fritid i tillegg til jobb.

Skrevet

Men du Lillejonas.... Mener du at det er galt av folk å jobbe 100% når de har unger?

Jeg er ikke sint eller noe....bare vanskeligheter for å tyde hva du mener... Du skrev jo bare at de som jobber fult ikke kan ha mye tid til barna sine, å det har du jo rett i, men sånn er det nå bare i dag da, enten vi ønsker det eller ikke.... Men hva mener du?

En annen

Skrevet

Ok. Jeg skal forklare poenget: Folk har ikke noe med hva andre voksne folk velger å bruke tiden sin til.

Skrevet

Ja, slik oppfattet jeg innlegget ditt til å begynne med, men jeg tror det hele sporet av et sted på veien av en smule defensive folk.

Men i mitt eget tilfelle er det ikke et reelt valg, dessverre. Skulle ønske jeg kunne jobbe litt mindre, men det går ikke.

Tenker likevel at vi er heldige i Norge. Har venner rundt omkring i verden, og permisjon/arbeidstider/fritid kan være et sorgens kapittel i for eksempel England.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...