Yo&La+spire Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 skal eg ha i visst eg legger klærne i bløt? Hvordan gjør eg det? Lunkent vann? Må eg bruke hansker (damen i reklamen gjør ikke det!)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 ta hele boksen du, for jeg prøvde denne boksen uten at noe som helst av flekker forsvant....... lykke til..
Yo&La+spire Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 blæh....et dårlig tegn.....noen andre?
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 å nei, og jeg som akkurat har kjøpt den med stort håp om å få rene babyklær igjen.. haha
It's all about me Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Den fungerte som bare søren her på fastvaskede spyflekker, he he. Lillegutt har igjen rene og flekkfrie klær. Men blandingsforholdene husker jeg ikke, er ikke hjemme og får sett etter på dunken heller. Men det står på den utbrettlappen på lokket.
Yo&La+spire Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Det står på boksen at det skal stå i lokket ja, men min boks mangler den lappen i lokket! Argh...irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå