ape Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hadde dere vondt etter dere fjernet visdomstann? Lenge?
LindaKristin1980 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Har tatt 3 stk, og etter den siste hadde jeg vondt ganske lenge ja...Flere uker. Verka opp til øret og, så begynte å lure om jeg hadde fått ørebetennelse. Men var bare den hersens trekkinga som gjorde det.
tonebf Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 tom min for 8 dager siden og nå begynner det og bli bedre... hadde skikkelig vondt i 2-3 dager etterpå var hoven osv men de siste dagene var jeg bare øm og sår i såret så hadde problemer med og spise.... men men hadde trodd det skulle vært verre etter alle skrekkhistorier jeg fikk har bare 3 igen og trekke *grøøssss* masse lykke til =))
*jaja* Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Tok 3 stk samma dagen og synes ikke det gjorde vondt i det hele tatt etterpå. Det eneste som var vondt var den Corsodylen jeg måtte skylle med en stund etterpå.hehe. Lykke til.
Mille** Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Jepp, fikk betennelse en gang, og måtte tilbake til tannlegen for å få lokal antibiotika. Ikke godt det der nei...
*Kleopatra Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Hadde ikke vondt i det hele tatt, var bare litt ubehagelig med blodet som ikke stoppet å piple før dagen etterpå. Spiste og drakk etter 2 timer.
ape Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2007 oki, Da får jeg håpe jer er heldig. Takk for svar-
Gjest -<<- Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Ikke særlig ille noen av gangene. Tror jeg har fjernet tre, men bare en av gangen. Var type ubehagelig til vondt akkurat samme dagen, men ikkeno' som ikke kunne kureres med en paracet.
2 søte små gutter Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Med den ene hadde jeg ikke vondt i det hele tatt, med den andre verket det litt i et par dager. Nå skal snart den tredje av dem røskes ut også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå