Gå til innhold

Barneselskep - leker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal ha barneselskap i helga, og syns alle er så smarte til å finne på morsomme ting.....Jeg er helt blåst på det området.......kan noen hjelpe meg med noen enkle tips? Jenta blir 5 år, og de andre er ca 4-6år, og det kommer vel 10-13 av begge kjønn. H_J_E_L_P___________!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godis poser som skal "fiskes" er jo en standard sak da hehe :o)

sekke løp f.eks...skattejakt....ansikts maling....synge bjørnen sover,bruker jo å være morsomt...Hmmm....

Ja,det er mange ting...skal ruge mere på den,hehe mulig jeg kommer på mere .....

Skrevet

Danseleken, blindebukk (kan gjøre utallige varianter), lage sin egen pizza (ikke akkurat lek da), kaste vannballonger på voksne. Uff, jeg er helt tom det er så sent...hehe...men du kan søke litt på nettet, det står mye bra der. Lykke til! Ha en god bursdag!

Skrevet

takk for tips - jeg tar gjerne flere......!!?

Hvor søker jeg på nettet da??

Skrevet

Gjemsel er en sikker vinner her i huset :) (har en gutt på 5 og et halvt)

Gjerne hvis den voksne kan være den som skal lete.. ;)

Og for ikke å snakke om "tampen brenner" (gjerne om de skal få godteposer, så kan de finne dem gjennom "tampen brenner".

Skrevet

Kanskje du finner noe på barnemix.no

Skrevet

Tove-mor

Jeg finner noe som heter bursdagstips uner Barnemix, men der får jeg ikke opp neo tekst, står bare "les mer>>" - men jeg kommer ikke lenger :(

Skrevet

Det er under menyen til venstre, der står det "aktivitetssiden". Der finner jeg flere barneleker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...