Labbetøs Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Snuppa turner sånn i senga når vi skal legge henne. Nå istad begyndte hun å gråte, og jeg gikk inn for å gi henne smokken og bamsen. Da lå hun med beina på puta og det eneste som var under dyna var hodet. Uff. Det så helt sært ut. Må jeg virkelig spenne henne fast allerede? Hun er 5,5 mnd.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Kanskje du kan bytte ut dyna med pysj og nattpose? Du trenger ikke å spenne fast ungen. Gjør jo ikke noe om hun turner litt. Finnes flotte nattposer i alle tykkelser, de sitter på og havner ikke over hodet. Vi bruker sånn i stedet for dyne, har pose i to tykkelser. Kjempefint. Barnet vårt er 10 mnd.
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Vi har en sånn pose vi ikke bruker - helt ny, ubrukt, fikk den i gave med minstejenta. Bare si fra, så dumper den plutselig i postkassen deres
Labbetøs Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 Det høres flott ut Ka-Ping! Send send! (jeg betaler for den, selvsagt). Har du adressen?
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Send den på msn eller sms, så poster jeg posen imorra Ikkeno problem. Hvis det ikke klaffer for dere så send den tilbake eller gi den til noen venner. ps: sender med flaska - minimais nekter å bruke den
xyz06 Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Uff, så ekkelt at dyna var over hodet. Da tulla mi var seks mnd drev hun å snudde seg og sov på magen og "turnte" mye i senga. Jeg drev hele tiden og snudde henne over på ryggen, noen hun ikke var begeistret for... Jeg spurte både helsesøster og legen om jeg skulle "spenne henne fast på ryggen" men de mente at siden hun kan snu seg rundt begge veier og er såpass stor må hun selv styre hvordan hun ligger om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå