Gå til innhold

Ang å gi komplimenter til andre, dette pleier eg å gjøre:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så gøy å gi komplimenter til andre (fremmede) mennesker for å se hvor gla de blir:) Har plutselig lagt merke til at dette har blitt mye lettere etter at eg fikk barn, for nå har eg begynt å "bruke" jenta mi:) Har egentlig ikke tenkt over det, men når eg tenker etter har eg oppdaget at eg har blitt sånn i det siste; når eg synes noen er fin på håret, klærne, gjør noe flott osv så sier eg liksom "se, Daniela, så fint hår hun har!" I begynnelsen følte eg meg litt rar, for eg gjorde det liksom bare for å snakke med bebien (eg snakker høyt med henne konstant, om alt eg ser rundt meg....") Men folk blir jo gla, så nå gjør eg det med viten og vilje:)

Poenget? næh....synes bare det var morsomt å tenke på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig da, tenke om flere hadde gjort det samme! Og så blir man faktisk i godt humør selv av å gjøre andre glad:))

Håper jeg møter på deg da:)

Skrevet

Vettu, den bruker jeg også av og til, moro! :)

Men en gang MÅTTE jeg bare bruke den, det var da tulla mi var litt over året og pekte på ei høygravid dame og sa: Tjukka! Da smilte jeg pent til damen og sa høyt til lillejenta mi: "Kaller du henne smukka, ja er de ikke fine med baby i magen?". Heldigvis svarte lilletupppa mi JA på det ;)

Skrevet

Signerer overstående=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...