Yo&La+spire Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Synes det er så gøy å gi komplimenter til andre (fremmede) mennesker for å se hvor gla de blir:) Har plutselig lagt merke til at dette har blitt mye lettere etter at eg fikk barn, for nå har eg begynt å "bruke" jenta mi:) Har egentlig ikke tenkt over det, men når eg tenker etter har eg oppdaget at eg har blitt sånn i det siste; når eg synes noen er fin på håret, klærne, gjør noe flott osv så sier eg liksom "se, Daniela, så fint hår hun har!" I begynnelsen følte eg meg litt rar, for eg gjorde det liksom bare for å snakke med bebien (eg snakker høyt med henne konstant, om alt eg ser rundt meg....") Men folk blir jo gla, så nå gjør eg det med viten og vilje:) Poenget? næh....synes bare det var morsomt å tenke på
Mamma´n til A og F Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Så hyggelig da, tenke om flere hadde gjort det samme! Og så blir man faktisk i godt humør selv av å gjøre andre glad:)) Håper jeg møter på deg da:)
Katja Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Vettu, den bruker jeg også av og til, moro! Men en gang MÅTTE jeg bare bruke den, det var da tulla mi var litt over året og pekte på ei høygravid dame og sa: Tjukka! Da smilte jeg pent til damen og sa høyt til lillejenta mi: "Kaller du henne smukka, ja er de ikke fine med baby i magen?". Heldigvis svarte lilletupppa mi JA på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå