vilværeanonym Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Kan man ta hjemme med digital kamera eller må man til fotograf el lignende?
klg,2 boys now:) Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 de er kjempe strenge på hva de godtar så like greit å gå til en fototgraf med engang.
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg anbefaler fotograf!!! Utvilsomt! Hilsen ei som har prøvd begge deler.
Pittamitta Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Nei,det må være forograf bilde.som ER passbilde..
vilværeanonym Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 hmm... ok men hva med sånn automat da???
Fisk med CV Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Kan fint ta bilde hjemme, så lenge man leser gjennom de kravene som stilles til bildene og sørger for at de oppfylles.
Tommage♀♂ Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tar passbildene mine på bokhandelen jeg. De selger fotoutstyr, og har fotoapparat og hvit bakgrunn.
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Automat er enda verre enn å prøve hjemme... nei, spander heller på den hundrelappen eller to det koster hos fotograf. De er vant til dette, vet hvordan det skal gjøres, og du er garantert resultat. Du betaler det samme om de bruker ett eller ti forsøk på knotten.
Holly❄️ Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Ofte har dem slike fotobokser der du bestiller pass. Vi tok det på en fotobutikk. Må være helt hvit bakgrunn, og du må ikke smile. Er veldig strenge på hva som blir godkjent. Vi tok noen selv, men fikk ikke bruke de, derfor dro vi på fotobutikken...
vilværeanonym Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. juni 2007 meg selv og gutten min på 15 mnd...
Tommage♀♂ Skrevet 20. juni 2007 #12 Skrevet 20. juni 2007 Om du tar hjemme kan du fremkalle her: http://eurofoto.no/quickshop.php?artnr=597
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #13 Skrevet 20. juni 2007 hvis dete av barn du skal ta, så ville jeg tatt det hos fotograf ( jeg betalte 115 kr for det). men det er kjempe strengt- tok for to uker siden og dette fikk vi vite.. ikke smilemunn ikke surmunn ikke åpenmunn ikke tårer i øynene ikke skygger voksne må ikke synes de må se RETT frem og blikket må være rett frem ikke for lite og de var sikkert mer. vi fikk faktisk godkjent bilde av tulla med litt åpen munn, for når hun bare sitter der så er det med åpen munn... en på 7mnd tar liksom ikke i mot instrukser. men av voksne kan man jo selvsagt ta i fotoboks, bare husk kravene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå