Gå til innhold

Passbilder, kan man ta dette hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta hjemme med digital kamera eller må man til fotograf el lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er kjempe strenge på hva de godtar så like greit å gå til en fototgraf med engang.

Skrevet

Jeg anbefaler fotograf!!! Utvilsomt!

Hilsen ei som har prøvd begge deler.

Skrevet

Nei,det må være forograf bilde.som ER passbilde..

Skrevet

hmm... ok men hva med sånn automat da???

Skrevet

hvem du skal ta bilde av?evt alder?

Skrevet

Kan fint ta bilde hjemme, så lenge man leser gjennom de kravene som stilles til bildene og sørger for at de oppfylles.

Skrevet

Jeg tar passbildene mine på bokhandelen jeg. De selger fotoutstyr, og har fotoapparat og hvit bakgrunn.

Skrevet

Automat er enda verre enn å prøve hjemme... nei, spander heller på den hundrelappen eller to det koster hos fotograf. De er vant til dette, vet hvordan det skal gjøres, og du er garantert resultat. Du betaler det samme om de bruker ett eller ti forsøk på knotten.

Skrevet

Ofte har dem slike fotobokser der du bestiller pass. Vi tok det på en fotobutikk. Må være helt hvit bakgrunn, og du må ikke smile. :) Er veldig strenge på hva som blir godkjent. Vi tok noen selv, men fikk ikke bruke de, derfor dro vi på fotobutikken...

Skrevet

meg selv og gutten min på 15 mnd...

Skrevet

hvis dete av barn du skal ta, så ville jeg tatt det hos fotograf ( jeg betalte 115 kr for det). men det er kjempe strengt- tok for to uker siden og dette fikk vi vite..

ikke smilemunn

ikke surmunn

ikke åpenmunn

ikke tårer i øynene

ikke skygger

voksne må ikke synes

de må se RETT frem og blikket må være rett frem

ikke for lite

og de var sikkert mer.

vi fikk faktisk godkjent bilde av tulla med litt åpen munn, for når hun bare sitter der så er det med åpen munn... en på 7mnd tar liksom ikke i mot instrukser.

men av voksne kan man jo selvsagt ta i fotoboks, bare husk kravene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...