Ådæven Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hun fikk den forrige mandag og ble snørrete 2 dager etterpå. Hun har ikke vært sg selv siden, grått mye og spiser dårligere. Nå, 9 dager etter har hun 40 i feber. Kan dette skyldes vaksinen? Hun fikk prevenar samtidig ogsåsiden de "glemte" denne sist....
mirakelkvinnen Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Omtrent som om jeg skulle sagt det selv! Snuppa mi har ikke vært seg selv hun heller, og spiser ikke stort. Hadde noen dager med feber også. Fikk mmr vaksinen for to uker siden, så nå burde det vel snart være på tur igjen! Jeg visste ikke at det var så vanlig å reagere på den måten, men har sett at det er flere som har opplevd det samme! Håper nuppene våre snart blir seg selv igjen, begynner nesten å bli litt lei meg selv av all gråtingen :-)
Stor_smil Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 mmr vaksinen kan gi reaksjon ca 12-14 dager etter den er tatt. reaksjoner kan være: feber, utslett og hovne lymfekjertler Det er ikke farlig, og går ganske fort over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå