schnuppi Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har trodd at man ikke skal drage bak denne.Gutten min er 2 1/2 år gammel...Men søsteren min sier at man kan gjøre det av og til.Men det er jo bare et bitte lite hull jo.Når tid kan man liksom se hodet om dere skjønner?hehe..Ble litt dumt forklart...Men jeg begynner å lure på om det er "grodd" igjen siden jeg ikke har brukt å dra bak forhuden...Det kan vel ikke ha skjedd?? håper noen kan svare...
klg,2 boys now:) Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 har hørt at enn skal la det være til de ordner det selv.vil ikke begynne å fikle borti der..ser for meg at det spreker..å grøss..
Tommage♀♂ Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har også et spm! Når kan man se om de har trang forhud? Og hvordan ser man det?
roxanne Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Man bør ikke dra den tilbake før gutten gjør det selv. Det er ikke noe problem så lenge det ikke er sårt.
schnuppi Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Ok.Samboer begynte å mase om det..og at jeg måtte vaske han skikkelig..hehe. Men jeg mener å ha hørt at man ikke skal gjøre det.De finner ut av det selv...
roxanne Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Hvis det er gjentatte problemer med sår og evt. betennelse. Hvis penis hovner opp. Da bør en få legen til å se på det for evt. viderehenvisning til barnelege.
Katja Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Skal ikke dra den tilbake før de begynner med det selv. Den lille tissemannnen er heldigvis selvrensende
roxanne Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Sønnen vår var endel plaget med sår. Vi vasket/dusjet bare så langt inn som han selv bestemte. Skylte med saltvann og han fikk smøre seg med sinksalve evt. pyriseptsalve. Det gikk bra selv om vi trodde det måtte kirurgi til.
Tommage♀♂ Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har hatt 2 kjærester med trang forhud, tror ikke de oppdaget det før de fikk reisning og ikke klarte å dra forhuden ned fra hodet... Og da er det naturligvis flaut med lege for å se på tissen, hehe;) Så vil gjerne se det tidlig for å få evt hjelp før det er absolutt nødvendig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå