Gå til innhold

spm angående forhud på små gutter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har trodd at man ikke skal drage bak denne.Gutten min er 2 1/2 år gammel...Men søsteren min sier at man kan gjøre det av og til.Men det er jo bare et bitte lite hull jo.Når tid kan man liksom se hodet om dere skjønner?hehe..Ble litt dumt forklart...Men jeg begynner å lure på om det er "grodd" igjen siden jeg ikke har brukt å dra bak forhuden...Det kan vel ikke ha skjedd?? håper noen kan svare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at enn skal la det være til de ordner det selv.vil ikke begynne å fikle borti der..ser for meg at det spreker..å grøss..

Skrevet

Jeg har også et spm!

Når kan man se om de har trang forhud? Og hvordan ser man det?

Skrevet

Man bør ikke dra den tilbake før gutten gjør det selv. Det er ikke noe problem så lenge det ikke er sårt.

Skrevet

Ok.Samboer begynte å mase om det..og at jeg måtte vaske han skikkelig..hehe. Men jeg mener å ha hørt at man ikke skal gjøre det.De finner ut av det selv...

Skrevet

Hvis det er gjentatte problemer med sår og evt. betennelse. Hvis penis hovner opp. Da bør en få legen til å se på det for evt. viderehenvisning til barnelege.

Skrevet

Skal ikke dra den tilbake før de begynner med det selv.

Den lille tissemannnen er heldigvis selvrensende :)

Skrevet

Sønnen vår var endel plaget med sår. Vi vasket/dusjet bare så langt inn som han selv bestemte. Skylte med saltvann og han fikk smøre seg med sinksalve evt. pyriseptsalve. Det gikk bra selv om vi trodde det måtte kirurgi til.

Skrevet

Jeg har hatt 2 kjærester med trang forhud, tror ikke de oppdaget det før de fikk reisning og ikke klarte å dra forhuden ned fra hodet... Og da er det naturligvis flaut med lege for å se på tissen, hehe;) Så vil gjerne se det tidlig for å få evt hjelp før det er absolutt nødvendig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...