Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Herreguuuud jeg kommer til å rive av meg håret og gnage over en arm før jeg er gravid... Åssen fikser dere det her a jenter? Herregud jeg er midt i 1. pp og holder på å klikke... Har lyst til å teste hver eneste dag bare for å sjekke... Og bare tanken på at det her kan ta lang tid tar nesten drepen på meg... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Skjønner deg veldig godt jeg! Hadde sånn første gang vi prøvde! Denne gangen har jeg kjøpt betraktelig færre tester - he he Du får ha lykke til! Husk det kan skje før du aner det:-)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 he he takk for det... Har kjøpt to tester... Og de skal ligge trygt gjemt i et skap med lås der samboer har nøkkelen... Det roer seg vel etterhvert he he.. Men er stygt redd jeg blir skikkelig skuffa når det ikke klaffer første gangen.. Vet det er mange av dere som har prøvd leeenge, og at det her er piece of cake... Men jeg er lissom så veldig overivrig... Æsj.. ja ja... Det kommer vel en liten plugg etterhvert hihi
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Husker min første pp (forrige gang altså).. Sluttet med pilla siste dagen på bryllupsreise (ville ikke ha mensen i Syden..), og gikk godt over tiden for neste mens... Var på ferie med foreldrene mine, mamma visste om det, og jeg ble mer og mer sikker på at jeg var gravid siden tanta ikke kom.. Men den dagen vi kom hjem igjen testet jeg og et par timer etter kom tanta! Forteller IKKE dette for å ta fra deg motet altså! Bare for å vise at du er i selskap med mange :-) Vi jenter blir nok litt tussete når vi bestemmer oss for at NÅ vil vi bli gravide - det skulle i grunnen ha skjedd i GÅR! Om du skjønner hva jeg mener?? hehe
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 haha! Jeg vet AKKURAT hva du snakker om! Har kun hatt en pause på tre måneder fra p-piller tidligere og da hadde jeg 7-8 ukers sykluser... Da ble jeg seriøst gal. Jeg tror jeg brukte 10 tester hver syklus.. Og vi prøvde ikke en gang...Og tviler ikke et sekund på at tr kommer på besøk denne gangen... Her vet alle at vi prøver... Mora mi lurer fælt, venninnene mine spør hver dag om jeg har testet. Men verst av alle er svigerfaren min(!!!) he he han ringer og spør om det kommer noen barnebarn snart... he he han er veldig søt da...
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Hehe høres koselig ut det ja! Men litt slitsomt og kanskje... En del vet at vi prøver,men tror ingen vet at jeg faktisk begynner å bli utålmodig! hehe Er SÅÅÅ tøff i trynet når jeg snakker med andre...
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 haha! Har prøvd det og... Men når jeg prøver å påstå at jeg ikke er helt hysterisk opptatt av å bli gravid får jeg bare et rart blikk... Så den løgnen er det bare å kvitte seg med med en eneste gang!
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 He he det er nok fordelen med å ha en liten en fra før.. De som maser mest har nemlig ventet ganske mange år med nr 2, og da svarer jeg bare at DE hadde jo ikke noe hast ;-) hehe Og da holder de faktisk munn!!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 he he he så bra... Godt man kan skjule seg bak sine førstefødte hihi
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 kjenner meg igjen ja ...er mega utålmodig,,,*Argh*
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 hehe......du kommer nok til å ha håret godt i behold den dagen du blir gravid:-) tiden flyr avgårde,noen perioder går det greit mens andre er utrolig kjipe. sånn er det vel med det meste her i livet. ønsker deg lykke til og håper du slipper unna med noen få pp. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå