MegOgAlleMine Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 skal ha tre seter i baksetet, så hadde vært kjekt med et til babyen som ikke presset de andre ut
prøvekluten+3små Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 *følgerspentmedher* jeg har og vanlig bil,dvs,en stasjonsvogn..skal,om det går,ha tre bak..har kjøpt maxicosi cabrio,men kommer jo aldri så langt som å teste ut om det faktisk går;O) ..men går d ike så er d ikke verre enn at jeg sjøl setter meg baki;o)
MegOgAlleMine Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 ok.. kan ikke det vi. har airbag foran og det er ikke godkjent å koble ut disse da det har vært ulykker da de har slått ut likevel. løp ut å sjekk om det går da;)
Lita1 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Om du får plass til 3 seter i baksetet kommer helt ann på hva slags bil du har. Vi har vært avhengig av 3 seter i baksetet ett år nå og jeg må si jeg GLEDER meg til å få større bil.
prøvekluten+3små Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 har airbag vi og,men største sønnen sitter samme vei som oss,så han kan sitte forran:o)hihi,nå er mannen ute med bilen,så blir verre,men kan sjekke i mårra;o)
Mamma med to søte små Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Prøvekluten! Nå vet jeg ikke hvor høy eldste mann er, men barn under 140 cm bør ikke sitte i fremsete hvis det er airbag. Håper du ikke tar det ille opp, men berre et lite tips.
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Jeg hadde søsteren min på besøk og da hadde hun bilsete til sine to + at vi fikk plass til et til min gutt og hun brukte besafe og det samme var det til min gutt. nå må jeg jo også nevnet at hennes barn er så store at de bruker den pute og ryggvarianten fra 4 år og oppover, mens det har til min er fra 0-18 kg. besafe kids
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Løvemamma til en skorpion Er det 140 cm som er grensa asså? Har hele tiden trodd det var 150 cm jeg, elstegutn min er 145 cm nå, så da kan jeg vel kansje ha han fremme jeg da. Det hadde vært ypperlig =)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 MegOgAlleMine+Spire En kan dra til merkeverksted å få koblet ut der, det gjorde vi med gamelbilen vår. Mener å huske vi betalte 1000-1500 kr for det. Og når en av ungene er store nok så kan du jo dra tilbake å koble den til igjenn =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå