Gå til innhold

LEGO-klosser

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som veit hvor man får kjøpt bokser med BARE smålegoklosser i? altså ikke esker med biler og sett..men reine klosser? finner da ikke dette noe sted lenger...tenker da på den minste varianten klosser

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får vi kjøpt det på vår lokale bokhandel:) De er ikke med i noen kjede, så jeg vet ikke hvilke andre bokhandlere/lekebutikker som kan ha det.

Skrevet

i store kvanta?

tenker da på slike som man fikk før,der det følger med vinduer ol..altså slikt som en kan bygge hus og det man vil av;o)

Skrevet

på lego.com kan du bestille da

men det er jo $......

kan vere der er nokre norkske sider enn kan bestille frå også

Skrevet

oooh! takka for tipset! må sjekke ut lego.com..har slekt i usa som kan handle for meg,så trenger ikke bli verre enn å kjøpe her;o)

Skrevet

Jeg kjøpte på Obs. En sånn stor eske som så ut som en legokloss full med masse legoklosser.

Skrevet

Jeg vet Lekeplaneten har lego klosser og br leker, så prøv store lekebutikker ( kjeder ) de har nesten garantert.

Hvis ikke kan du jo spørre i mindre lekebutikker om de kan bestille til deg......

Skrevet

Og kanskje på finn.no?

Sikkert folk som kvitter seg meg store kvanta leker etterhvert - kanskje lego og?

Skrevet

OBS pleier å ha tilbud på slike rektangulære bokser i ny & ne.

Veldig kjekk å ha all legoen i også :)

Skrevet

de fleste lekebutikkker her selger både pappesker og de plast legokloss eskene med smålego

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...