Mille** Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hehe.....nei, egentlig så er jeg ikke det nei. Men så er jeg ikke gravid heller da. Kan hende jeg hadde svart annerledes for 2 år siden. ;o)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 det skal mye til:o) enten lager du enormt god mat, eller så har du veldig dårlig sex.. hihi:o)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 he he he! :-) Jeg kan overhodet ikke å lage mat - akkurat når denne tanken slo meg så spiste jeg en brødskive med leverpostei! Får håpe for gubben sin skyld at det er hormonene som slår inn her nå... Ellers så blir jeg vel snart singel... :-) Og leadern - jeg er nok litt mer dirty enn man tror! he he!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Ulv i fåreklær er det vel noe som heter... Men jeg har skikket meg mye etter at jeg ble mor heldigvis! :-) Ja, ikke stress med vogna - jeg spørr noen av de andre. :-) Fikk bare et innfall om at jeg ville ha bedre plass i boden før august. :-)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 er singel så må nesten si at sex er bedre enn mat altå.. men ved tørke så er det vel vann mann vil ha og ikke får...
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 he he! Han får mat, må bare lage den selv - sendte han akkurat i butikken. :-) Men sex er det dårlig med gitt... :-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2007 Du må skaffe deg en elsker morogcroft! :-) Eller vil du låne gubben? :-)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 hehe.. har prøvd det før og funker dårlig for meg. enten får jeg følelser eller så får han det.. nei må nok få meg en kjærste en gang.. snart.. kanskje.. hehe.. viljo gjerne ha flere barn så må vel få ut finger'n.. blir jo ikke akkurat yngre med åra )
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2007 he he! Ja, kanskje ikke så bra om gubben forlater meg for deg... Ville vel følt meg litt snytt da - og blitt sittende igjen med 2 små...
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. juni 2007 Umulig å leve uten mat da... :-) Sex derimot går det jo utmerket å leve uten! :-)
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 #13 Skrevet 20. juni 2007 Helt uenig, kunne levd på sex:-p Med typen seff....
fleXibel Skrevet 20. juni 2007 #14 Skrevet 20. juni 2007 Når jeg så overskriften tenkte jeg... harru dårlig sex el?? Ikke all mat i verden er bedre enn en runde i høyet
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 20. juni 2007 På nåværende tidspunkt må jeg erkjenne at jeg har ikke sex... :-) Men har sjelden hatt så bra sex at det overgår et skikkelig godt måltid! he he he! Jeg må være verdens kjipeste å leve sammen med!
Dailis Skrevet 20. juni 2007 #16 Skrevet 20. juni 2007 Hehe, er vel ikke enig der. Selv om jeg absolutt har hatt mine perioder jeg har sagt det samme. Merkelig nok rundt svangerskapene, hehe.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 20. juni 2007 Tuller du??? :-) Men å spise skikkelig god mat - synes jeg er bedre enn en orgasme! he he! Skjønner at jeg er den eneste som føler det sånn her inne - bra det da, så er det mange lykkelige mannfolk der ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå