Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 hvordan er det å spise på restaurant? shoppe? osv----- bare greit å ha en liten pekepinn til man skal reise:)
* 5 om dagen * Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 lunch ca 15-20 euro for to. middag 40-50 euro for to. t-skjorter ca 5 eurotopper ca 10 euro.... halv liter øl, ca 3-4 euro....(ute) boksøl ca 1,50 euro.... dette er noe av priseksemplene jeg kommer på.... bukser ca 15 euro....
* 5 om dagen * Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 gikk litt fort her, ikke eurotopper. men topper.......hehe...
Fisk med CV Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Spørs hvor man spiser det. Kan få en middag fra 8-20 euro, generelt sett ganske likt norske priser. Dersom man drar inn til Las Palmas er det flere store shoppingsenter der. Der kan man handle billige fine klær. Er også et bra shoppingsenter ved hovedveien mellom flyplassen og bahia feliz, husker ikke helt hva det heter nå. Det er dyrt å handle på småbutikkene i puerto rico, arguineguin etc. Men, man kan jo alltids prute *
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 hehe- lurte litt på hva eurotopper var ja.... lurte veldig på om jeg hadde gått klipp av noe.. hihi takk skal du ha. hvordan vardet å shoppe der da? var det liksom sånn typisk sydenklær- " adidas" og sånt stort over brystet??
* 5 om dagen * Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 sant det....men nå tenkte jeg sånn ca da, på vanlige ute steder. pruting er det veldig lite av, men er det ikke priser på ting, kan det prutes......( erfaring fra playa del ingles )
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 aha- vi skal to bahia feliz .. så kan man jo dra på det senteret en dag da... skal "bare" være der en uke så tror ikke jeg gidder å bruke mer enn en dag på å titte rundt og kanksje shoppe litt:)
* 5 om dagen * Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 hehe...noe nytt det da ja....men nei, bare meg som blingsa litt.... er mye D & G der da...men kan være heldig å finne merkeklær også, men det er litt dyrere.... og masse playboy tøy...fint,men ikke alltid det er så kjekt å gå med playboymerke....hehe....
* 5 om dagen * Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 jeg husker ikke hva det senteret heter jeg heller, men skal dere ha guide på bussen ( pakketur ) så forteller de hvor det er, og hva det heter.... har aldri fått surra meg dit, så priser og sånn vet jeg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå