Artemis*på overtid* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 etter MA i februar i år har jeg egentlig ikke villet ha noen ny graviditet- så ulikt de fleste andre synes jeg å lese her....Noen som kan dele den forvirrelsen med meg? Jeg er snart 38.... og jeg vingler frem og tilbake, på dagtid har jeg såååå lyst på et lite nurk og i dag har jeg faktisk sydd noen små smekker og smokke-vesker! MEN kom igjen når jeg skal sove, eller i søvne, eller akkurat i det jeg våkner- det er som en jernklo som hugger tak i meg, og jeg vil IKKE være gravid igjen! Er jeg bare blitt gal? Eller kan noen kjenne seg igjen?
atpåklatt08? Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 hei jeg kjenner meg godt igjen-og har til tider følt meg litt gal Etter SA nr 2 hadde jeg egentlig ikke et ønske om å bli gravid igjen, men samtidig kjenner jeg den følelsen og det ønsket som ligger og lurer. For min del handler det om hvor jeg setter fokus. Det er så mye annet gøy man kan gjøre uten en liten baby, det forandrer livet ganske mye i alle fall for en periode. Men så går det ann å snu om tankene og fokusere på alt det positive et nytt lite menneske kan gi oss og så mye vi har å gi det..... det er ikke så lett-jeg er helt enig lykke til videre
Artemis*på overtid* Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Du har helt rett- hvor en setter fokus preger hele tankegangen! Og på dagtid i våken tilstand er fokus gangske greit, jeg vil ha en liten baby! Men, jeg tror at i mer søving tilstand har jeg mindre tiltro til både meg selv og kroppen min, og panikk for at det skal ende som det gjorde sist.... å ikke ha kontroll, er en skrekkelig følelse! Men slik er visst kroppen innrettet.... Det er en skrekkblandet fryd...! Lykke lykke til til deg!
*lillerosin* Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Ikke det minste rart å være ambivalent når en har opplevd sånnt. Sikkert mang som kjenner seg igjen der. Jeg også. Tror nok det er helt naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå