Gå til innhold

Skal/ skal ikke??? :-DD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hive gubbens utslitte joggebukser og t-skjorer på st.hans bålet??? Fy fader som jeg er frista...men er redd det blir KRIG hvis jeg gjør det.. Men vært fandens så deilig å blitt kvitt fillene....kjenner jeg TØRKER INN hver gang han tar dem på seg!!!! Det er TURN OFF!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke.

Har inntrykk av at dere krangler nok som det er.

Skrevet

Ugla daaaaaaaaaa :-D

Du legger dem bare under de øverste posene i søpla, og så sier du bare: "Hvor hadde du dem sist, da?"

Skal si du henger etter.... *rister oppgitt på hodet*

Skrevet

Jammen..det er så kjeeeeedelig det :-)))) Dessuten så tar bleiene så mye plass i søppeldunken at det ikke er plass til den mengden klær det her det er snakk om.. Fyren er KRONISK samler av utslitte joggebukser og t-skjorter..påstår de er best....ARGH!!! Hva er det med enkelte menn???

Skrevet

hehe....mulig du har inntrykket av det..men vi krangler overraskende nok skjelden og lite ;)

Aldri sinna lenga når vi har kranglet og blir svært rakst VELDIG gode venner... Så det eneste som kan skje hvis jeg fyrer opp klærne er at det blir veldig god sex av det....hehehehe...når han har rasa fra seg ;)

Skrevet

Du får kjøpe noen nye til han da vet du!

Skrevet

Kast to-tre plagg av gangen og lat som ingenting - funker som bare det..... ;-)

Skrevet

SKAL!

Det første jeg gjorde med mannen min, var å hive alle teite og utslitte underbukser og boxershortser........................det er sånn en deilig følelse å bli kvitt de.

Men............du bør nok ha vært på handletur og ha en pakke med nytt og deilig trening/ daffeklær klar når han begynner å fyre seg opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...