Gå til innhold

tidli UL, blør enda..|


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg fikk innvendig UL i dag, siden jeg har blødd fra mandag til i dag.er 7+1 i dag, og legen sa at det ikke var abort siden livmorhalsen ikke hadde åpnet seg.

Men jeg fikk ikke se fosteret på sjermen, bare eggsekken.. ingen hjertelyd heller.. blør enda, og det er rødt blo(mensen lgnende) men blør ikke mye, bare etter jeg har vert på toalettet og tørket meg at jeg ser det.. litt i trusen. har fått beskjed om å ligge i noen dagen,å ta det helt med ro..

er dette normalt? noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vert borti det selv, men de sier jo at det er normalt for noen å blø i starten av svangerskapet, uten at det er noen fare. Siden det ikke er så mye, kan det kanskje være at du er veldig følsom og sår i slimhinner? Eller sprengte blodkar eller noe slikt? Så lenge livmorhalsen er lukket, som legen sier, så kan jo ikke fosteret ha "kommet seg ut" noen annen plass.. Så får bare krysse fingre og håpe på det beste, og ta det helt med ro slik legen sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men i natt hadde jeg veldi vondt helt nederst i magen.. sånne sterke mensen smerter..litt vanskli å tru det er noe der enda.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er akkurat som å høre min egen historie. begynte med mørkt blod tirsdag, hadde vondt i magen og blødde friskt blod igår. var sikker på en sa. Fikk UL i dag tidlig, og legen sa før UL at det virket bra utfra det han hørte om mengde blod osv. Videre på UL så han plutselig ingen hjerteaktivitet, og mente embryoet var lite, og at det ikke så helt normalt ut

 

Er 6+4 idag....vet ikke om jeg skal le eller gråte. Merkelig å se den lille inne i plommesekken å tenke på at den kan være død. Blør ingenting idag og har ikke vondt noen steder. dette er vanskelig å tungt... fikk ny ultralyd neste fredag og fikk beskjed om å ha dempede forhåpninger... han regnet med at jeg fikk en sa de nærmeste dagene,,,,, uff.....snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff... helt forferdli...

jeg tror jeg har misten nå, men men er jo gravid til det motsatte er bevist.. jeg fikk beskjed om at vist jeg blødde helt til mandag, skulle jeg opp å få ny UL... kvir meg veldi.. er så vanskli å glede seg når man vet at sjangsene er store for at det har gått galt..

Men noen jeg har snakket med har fortalt samme historie som meg, blødd ganske lenge, rødt blo, mye smerter i magen, og alt har gått bra:)

Vi får bare håpe på det beste!

Lykke til..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...