Gå til innhold

Hvor skal dere på ferie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er litt harry,:-),Skal til sverige på campingtur med campingvogn.har ikke noe spes god råd,så det blir det enkleste og billigste.men håper det blir koselig da :-)

Skrevet

Vi har allerde vært 2 uker på Kreta, så tar vi muligens ett par uker i sverige i slutten av juli, begynnelsen av august. Ellers blir vi hjemme bare. :o)

Du da?

Skrevet

¨Vi skal 2 uker til Marbella,Spania. Gleder meg kjempemye :)

Skrevet

hvor i danmark er dette Trine?Og kan jegb spørre hva dere betaler for 2 uker i dette huset?

Skrevet

Vi skal også være harry og reise på campingtur til Sverige! Hvor skal dere? Føler at vi er superharry, for vi skal til Sunne..........og det var jo en virkelig "høydare" tidlig på 80-tallet! Men gøy blir det - første tur i campingvogn!

Skrevet

Hunderfossen i juli, og en tur til Tromsø i august i forbindelse med bryllup.

Skrevet

2 uker på Samos:)

Gleder meg, skal bli såååå digg slappe av i sola..

Skrevet

har vært en uke på kreta og skal en uke på telttur.. men neste år blir det thailand hele sommeren, ellers kommer jeg ikke til å overleve sånn som denne pollen sesongen bare vokser og vokser :/

Skrevet

det er i sørjylland hvis jeg ikke husker feil...vet ikke for 2 uker, men for en uke kostet det nærmere 9000kr.Glad ikke det er jeg som betaler:)

Skrevet

Åj,det var ikke akkurat billig ,he,he trodde faktisk det var rimeligere,men det e rvel midt i sesongen og nære strand...

Skrevet

vi skal til Kreta,Rethymnon :)) reiser 5 juli og skal være der i en uke,uten barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...