mammat2goll Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg kjeder meg, skal til å legge gutten nå. Men hva kan jeg ta meg til med etterpå....noe på tv å anbefale? Jeg ser ikke lost, venter til de kommer ut på dvd... Synes det er så lite på tv for tiden...savner cæsar..hehe:) Hva skal dere gjøre i kveld?
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har tenkt å nyte det fine været på verandaen resten av kvelden. I følge mannen min skal det bli drittvær fra og med i morgen i minst tre uker fremover. Så nå må vi nyte den siste kvelden med fint vær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå