Holly❄️ Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg gjør det så og si hver dag. Flyttet til hjemstedet til mannen min, kjenner nesten ingen, og ingen godt nok til og "henge sammen" med alene. Er så kjipt, iallefall når mannen min jobber overtid, og drar rett på skytetrening rett etter... Fæææælt og ha det slik, jeg blir lei meg når jeg tenker på hvor gode venninneforhold kan være... og her sitter jeg, mutters alene...
kajak&Daniel Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hver dag.... Kjæresten min bor på andre siden av jordkloden og jeg er stortsett alene....
Katja Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Aldri, heldigvis. Men har følt det som deg, de to gangene jeg har flyttet til nye steder, i tiden før jeg ble kjent med folk. Det er kjipt å føle seg venneløs Er det ikke noe du kan melde deg inn i: trim, husflidskurs eller noe sånt, slik at du treffer folk og blir kjent med de?
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 gjorde det i store perioder når jeg var yngre. nå som jeg er blitt eldre og mor, har jeg et lite men godt nettverk som jeg selv har vært kresen på å skape for å slippe den ensomhets følelsen. men kan føle meg alene når andre har hektiske dager og jeg tusler hjemme med snuppa. men aldri ensom lenger..
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Aldri, heldigvis..... Jeg har en mann som jobber natta, så han er hjemme med meg hver dag nå i permisjonen min.......Også er guttene mine så store nå, at jeg alltid har noen å prate med:):)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Innimellom (noen ganger i uke kanskje..) Har endel venner, men mange av de er så veldig opptatt med jobb og andre ting, at de bare har tid på kvelden. Jeg er jo hjemme hele dagen alene med minstemann, men er hjemme på kvelden pga amming. Kunne tenke meg å treffe folk mer på dagtid.
tonebf Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 ofte ensom egentlig, er alene med mini og sitter jo hjemme hver kveld... hender jeg får litt besøk da og det er såååå koselig =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå