Gå til innhold

Bekkenlåsning!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!Er det noen som har hatt det? Jeg er gravid for andre gang og vært sykemeldt for bekkenløsning begge ganger!!Nå på søndag låste bekkenet mitt seg slik at jeg ikke kan bevege meg stort og har store smerter.. Har nå vært på to behandlinger hos kiropraktor som mener jeg har låsning og ikke b.løsning!!Han sier årsaken til de store smertene er betennelse og at den høyre siden har låst seg!!Andre som har vært borte i dette!!Synes ikke behandlingene har hjulpet heller!!Hva slags behandling har dere fått og har dere fått noe smertestillende? Er hjemme alene med ettåringen min hver dag så jeg er avhengig av behandling som fungerer!!

Håper mange svarer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en veninne som hadde bekkenlåsning i begge svangerskapen. Hun hadde mye vondt i perioder og måtte ta Paracet store deler av svangerskapet. Hun var sykemeldt og gikk hos fysioterapeut. Hun fikk fysiorekvisisjon av legen sin så behandlingen var gratis.

God bedring og lykke til

Skrevet

Jeg går til kiropraktor pga bekkenløsning, jeg syns det er kjempe flott!

Får komme dit når det begynner å bli vondt igjen. Måtte gå et par ganger før det hjalp, men det går ennå saktere å bli bedre hvis du går til fysioterapeut, det kan ta evighet. Han fikk knasa opp skikkelig forrige gang, og har ikke hatt vondt på 2 uker, så det var deilig :o)

Soneterapi skal visst være veldig bra også, under føttene.

Skrevet

Hei!

Jeg er også sykemeldt pga bekkenløsning, men tror det er bekkenlåsning, for jeg har ikke smerter hele tiden, men hvis det blir for store anstrengelser låser bekkenet seg. Jeg skal til osteopat til behandling på mandag, og har fått dette anbefalt av flere som har hatt bekkenlåsning. har også en henvisning fra legen til fysio hvis ikke osteopaten fungerer.

Skrevet

Takk for svar!!!Får prøve osteopat !!Ser mange anbefaler det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...