Gå til innhold

Jeg vil ikke ha rynker!!!!!!!!! Hvilken ansiktskrem??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg er "bare" 27 og har igrunn ingen rynker, men har begynt å få noen grå hår og dermed fikk jeg helt hetta!!!!!!!!!!! Det er aaaaaaaaalt for tidlig...

Har normal hud og fet t-sone....Bør jeg bruke anti-rynke krem eller en slags oppstramende krem....De i matbutikker er helt greie eller? Gi meg noen anbefalinger!

(samboer bare ler av meg, og er litt mer enn en smule oppgitt hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal visst begynne når man er 25 med slike kremer:-) Jeg ville tatt turen til en hudpleier slik at hun får vurdert hudtypen din,og deretter kan anbefale kremer som passer for deg:-)) Jeg bruker Declore-og er kjempefornøyd:-)

Skrevet

Koster det mye med sånn time? Og er Declore dyrt?

Skrevet

unnskyld, men det er absolutt ikke tidlig å få noen grå hår når man er 27......

Skrevet

Tror det er gratis for vurdering av huden, men Decleor er dyrt...

Skrevet

Den beste kremen mot rynker i ansiktet er SOLKREM! Det er ekspertene enige om..for mye sol gir rynker tidligere..

Jeg bruker ansiktskrem med høy solfaktor og selvbruningseffekt..

Skrevet

Declore er ganske dyrt,men det syns jeg di fleste kremene gjør,så er di veldig drøye da-har dem lenge:-) Ofte lurt å kjøpe i utlandet eller på forskjellige nettsider:-)

Skrevet

Ja, vet egentlig det, men elsker å være i solen, og liker å bli sommerbrun (altså ligger ikke å griller meg med olje og sånt, men bruker sjeldent høyere faktor enn 10...). og sånn selvbruningseffekt blir ikke jevnt synes jeg...

Skrevet

Jeg anbefaler VIRKELIG Clinique´s Total Turnaround. Jeg bruker den, er 33, og får stadig tilbakemeldinger fra folk om hvor fin og rynkefri huden min er.

De fleste tror jeg er 25 :))

MÅ jo ikke ha noe med kremen å gjøre da men...skader vel neppe å prøve?

Skrevet

nå er jeg bare 22 da, men jeg bruker en som heter day wear plus fra estee lauder. den er mer forebyggende mot rynker, og beskytter huden mot all ytre påvirkning. den har også solfaktor 15. er kjempe fornøyd med den:) koster vel 360kr på parfymeri, men den er veldig drøy.

Skrevet

Jeg bruker en krem fra Dior - "capture r60/80-first wrinkles smoothing creme"+øyekrem som heter det samme om natten, og en krem fra samme merke som gir masse fukt om dagen! jeg har ikke noen særlig rynker ennå, og syns huden min er veldig bra. Nå skal det også sies at jeg vasker bort all sminke o.l hver kveld, og bruker peeling og ansiktsmaske 2-3 ggr pr uke. Har også tro på at inntak av planteolje som er rik på omegafettsyrer er supert for huden, den må smøres innenfra også, samt at jeg drikker mye (ca 3-4 liter) vann hver dag. Herregud, det høres ut som om jeg nesten skulle hatt tvangstanker anng huden min her, ser det når jeg skriver, men disse tingene er min luksus i hverdagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...