F-mor Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 en som jeg er på nikk med stoppa meg og sa : Du si meg, jeg må bare spør, hva er det du gjør som er så slank og fin og har fått så mange barn?? har vært på en rosa sky i hele dag. jeg har akuratt klart å slanke meg masse, har vært god og lubben hele livet, og i hodet så er nok kroppen min alltid stor. guud så deilig å få et slikt kompeliment da:-) og jeg er faktisk blitt ganske slank etter veldig hard jobbing. fra 44/46 til 38/40. skryte av meg selv innlegg dette, men men ;-) så lite som skal til for å redde dagen av og til.
#Ariadne# Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 å så morsomt=) men må si du fortjener komplimentet da!! du har jo klart å gå ned masse!!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Så koselig=D Du har lov å skryte av deg selv syns eg! Klem
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Så hyggelig, da. Det redder dagen å få sånne komplimenter, om ikke hele uka : )
Tommage♀♂ Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Så herlig=) Skryt av deg selv du, er lov det! Deilig med komplimenter!
F-mor Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 ja det var ganske deiligt:-) skal prøve å si noe fint til folk oftere. spesiellt godt å få høre at noen synes jeg var blitt slank. 2 stk i familien som er blitt skikkelig vemmelige med meg siden jeg har tatt sånn av:-( ikke har dem nevnt det, bare spytter på med ufine kommentarer.. ja ja..
Mille** Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Så koselig! Artig at folk legger merker til det når man har jobbet hardt for noe. Husker jeg var høygravid med snupp, og damen på apoteket sa hun syns jeg var så utrolig pent gravid, kunne jo ikke ha lagt på meg mer enn akkurat på magen (det hadde jeg jo gjort da, men...). Kjempekos å få uventede komplimenter, lever lenge på det. Man skulle vært flinkere til å si pene ting til hverandre, er så lite som skal til for å gjøre andre glad. )
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 De er helt sikkert misunnelig! Ikke alle som klarer å unna andre gode ting... Gratulerer! Du har vært kjempeflink. Hvor mange barn har du da forresten?
snuppelure 74 Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Så flink du er da ) Å så utrolig koslig åhøre det da )
kromis Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Sånt er koselig å høre, og man trenger det! Jeg har selv blitt ganske stor i svangerskapet, men har gått ned endel. Jeg fikk høre av svigermor 5 uker etter fødselen at jeg fortsatt hadde stor rompe! *arg!* Men for to uker siden jeg var jeg på et arrangement og der var det en mann som jeg kjenner godt som kom bort til meg og sa at han syntes jeg så så bra ut etter fødselen og at jeg hadde gått ned så mye.. Han sa det flere ganger. Og det var ikke "grisete" ment fra hans side. Så nå håper jeg selv at jeg skal klare å komme meg ned til 38/40 i løpet av sommeren. Hvordan har du gjort det? Gått på GR? Bare lurer, for de siste kiloene sitter dønn fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå