Gå til innhold

ELLI..... *rope på*

Anbefalte innlegg

Skrevet

JUhuuuuu... nå er jeg her... hvordan er kvalmen?? Har du husket å få i deg dagens dose med pølser??

Jeg glemte det, så jeg løøøp til butikken og kjøpte. Tør ikke å ikke spise pølser assa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er galt med pølser?

Skrevet

intern humor... ekke noe galt med pølser...:-)))

Skrevet

Yabbadabbadooo! Jeg er her,vøtt! Har snorka litt til og fra på sofaen siste halvanna timen,det trengtes!

Jeg har spist kyllingwiener idag,og må antagelig ta en porsjon til,for har ikke middagslyst,og jeg er alene i ettermiddag/kveld. søstra mi er på besøk,men idag traff hun noen venninner i byen,så jeg har bare vært alene og sosa! Er i dårlig form idag,så det var deilig!

Du da,madamen? Åssen pølser kjøpte du,forresten? Pølser er en viktig del av kostsirkelen/pyramiden! aldri en dag uten,eller fem om dagen,som det heter!

Skrevet

Goooodt å sove:-))) Liker det jeg også:-)) tihi..

Kylling wiener er meget godt:-) Pleier å være det her i hus også.. Og nå var det tomt,så da ble det ny pakke:-) Prøv også den kylling og kalkun røkt pølse:-) Nam... spes blandet med makaroni og spaghettisaus fra toro:-)

Jeg skla ha meg kyllingsalat nå snart.. namnamnam...

Nå har du vært slantrete litt for lenge assa... gåkke ann... slemme kroppen.. Du skal nyyte svangerskapet, ikke være syk.. Trøste og klemme jeg...

Her har jeg da fått tanta på besøk, uvelkommen som hu er dukket hu en uke fortidlig opp. Slemme groteske tanta. Ego er hun..

Skrevet

Har vel stortsett prøvd alle versjoner av kylling/kalkunpølser,hi-hi! spiser jo ikke de ekte kjøtt-greiene,så... Er litt kjipen på wieneren nå,jeg,for det merket jeg liker best må jeg kjøre for å få handla,de har bare prior her,den er ikke like digg!

Ryk og reis med den jævlade tanta,da! Faen! Hu sku jo ta seg en laaaaang ferie,jo! :-( Har du vondt også? Håper det ikke er så gærnt denna gangen,får så vondt av deg når det står på som verst! Det er du som skal ha alle trøsteklemmene,for mensondt er mye verre enn den lille kvalmen jeg har igjen nå.

Fikk du med deg at det blir ei lita frøken? Var på UL igår:-)

Hmmm,tro om vi har makaroni... du frista meg!

Skrevet

ååååååååååååååååååååååååååååååhhh:-)))) Ei litta jente:-)))) wooooha.. grattis:-)) NÅ ble jeg glad assa:-) Hadde blitt like glad for gutt da:-) Men var jo jente du trodde.. Jeg har et veldig fint navn:-) Kan få lov å kalle henne etter meg, tihiiii:-)

Den tanta gav jeg klart beskjed om å holde seg borte, men frekk som hu er så dukket hu opp.. faen... Også så frekk å komme så mye fortidlig.. Lømmel er det hu er.

Jeg var ganske dårlig i går, og jeg kjenner det bra i dag, men jeg har tatt ibux/paracet sammen hver 4 time, så jeg har alt under kontroll. Foreløpig. Og er mest plaga med puppa denne gangen.. Jeg håper jeg ikke får så jævla prob nå som jeg hadde i mars. Takk og lov har det ikke vært sånn siden. Den runden tar jeg ikke en gang til... grøss...

pølse og makaroni og blandet med spaghettisaus.. nam nam nam...

Skrevet

Ja,ble kjempeglad da jordmor sa at vi hadde rett! Gutt hadde vært kjempestas det også da,for i min familie er det stortsett bare jenter på alle kanter!

Ja,du har nydelig navn,snuppis:-) Passer på ei lita urokråke,hi-hi!

Bah,husker godt åssen du hadde det i mars,da hadde jeg mest lyst å komme bort å medlidenhets-drepe deg,for det hørtes så jævlig ut! Fatter ikke at dem ikke kan gjøre noe for deg snart!

Er bare å pøse på med tabletter,mye bedre enn å ha så vondt!

Er kvalm,så det ender med at jeg kommer til å spy opp pølsene,og det smaker ikke digg,lurer på om jeg skipper kveldswieneren... Tror det blir køying tidlig ikveld,det er bedre å sove enn å være dårlig! Er du også sånn? Går heller å legger med dødstidlig,for det er som regel bedre etter en lang natts søvn!

Skrevet

Ja ja,da spøy jeg akkurat,så da er det kvelden for min del,for det kommer sikkert til å fortsette...:-( Dritt!

Skal se "du er hva du spiser" på tv3 og så rett i køys!

Roper på deg imårra,søta!

masse godklemmer!

Skrevet

Da må vi finne et kallenavn på vesla:-))) wooha... tihi.. Alle som heter det jeg gjør, er noen artige smårampete, men veldig snille personer:-))

Her er det å pøse på med piller:-) Skal bestille time hos fastlegen min snart, så jeg skal be om overflytting til riksen. Og der vet jeg en blir rikgit behandlet...Men satser på å få det til på egen hånd:-)

Ta heller en wiener ekstra i morgen... da kan du heller glede deg til i morgen, å ta dne pølsa da:-)) nam.. Jeg gafler i meg kyllingsalat. Det er noe av det beste jeg vet:))

jeg køyer tidlig når jeg er dårlig.. tar å koser meg med en film på senga og sovner til kos:-)) Elsker senga mi... Og en blir alltid bedre når en har sovet litt:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...