Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hadde tenkt å ha en gave til pappaen når den lille har kommet, som kan vente på pappaen når han drar hjem fra sykehuset etter fødsel. Setter stor pris på tips:-)
Enitsirk79 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Vet ikke hvilken prisklasse du tenker på da... Bok? CD? DVD? Flaske vin eller cognac el.l. Klær til den lille med trykk ala; "pappas fulltreffer" eller "I love dad" el.l.
m0n|ca me 2 små Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Eg kjøpte en boddy til mannen min som var av merke steffens:p (han heite steffen) å so kjøpte eg han ferrari pledd (han ELSKA ferrari:p) de pledde har og gutten vår brukt mykje:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg håper pappaen skal få bo på sykehuset sammen med meg jeg
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Kan bare tipse om det jeg har kjøpt til min kjære... Ølglass og drammeglass i serien vi samler på og billetter til en revy vi begge vil se i oktober...regner med at det skulle gå an å levere bebis hos en barnevakt da;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 jeg har tenkt å kjøpe en liten ting. barnet er en stor gave i seg selv. har funnet et ølglass på gledens druer i bergen der det står verden beste pappa på med "gull" skrift.
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Hvor er gledens druer? Godt tips, det gir liksom også et hint om at livet ikke er over selv om man får barn :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå