Gå til innhold

dobbelLOST i kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jippiii...men guuuuuhd,så kjipern at det er de to siste da!

noen som forresten veit om det starter til samma tid?hehhe,gidder ikke reise meg fra sofaen å hente fjern'issen her;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gleder meg som en unge...ikke lenge til heller.

Skrevet

hihi,nei,når er det,veit du?vanlig 2140 og to episoder på rad,eller starter det tidligere?

Skrevet

Begynner det ikke etter Ghost Wisperer da? Det begynner i alle fall 20.45, så begynner nok til vanlig tid og varer utover kvelden:) Surt at de er de to siste.. Men de var AKK så spennende! Du kan bare glede deg!:P

Skrevet

hihi,du har juksa med andre ord+ikke si no da;O)men regner med det er en ganske edgy slutt ja;o) bruker jo være det,for så bare å være "over kneika" når det starter på igjen

Skrevet

neeei...? Neeeeeeeei? NEINEINEI!!!:( Ghost wisperer skulle jo begynne ikveld!!!!!:(

Skrevet

Ha-ha,jeg trodde du jubla fordi du skulle ha dobbel ost på brødskiva ikveld! Og at du var litt trist fordi det var de to siste skivene igjen i eska...

Heia hodet! Leser visst litt vel fort her. Lost har jeg ikke peil på!

Skrevet

Ja, det må vi få med oss. Det starter visst til samme tid ja:)

Skrevet

Det er LOST spesial fra 2045 - 2140 også en episode LOST, så Aktuelt og været, så neste LOST:

Skrevet

Er det de to siste episodene som er laget, eller er det serieslutt bare?

Skrevet

Det ser ut til at det bare er sesongslutt. Ifølge imdb.com skal det komme en sesong til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...