Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Vi har vært å sett på kattunger i dag, jeg er allergisk så vi var veldigh spente! Men det gikk så bra, selv uten antihistaminer innabords, så nå blir det katt på oss :-) Men er det noen her som har denne rasen og vil fortelle litt om deres erfaring?
Gøril (210406) Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Gratulere med katt. Jeg bare tittet litt på rasen og fant dette: Devon Rex kjent for å være en sosial og svært sjarmerende rase. Den er ideell til mennesker som liker kjæledyr med et høyt aktivitetsnivå! De er livlige og intelligente, og man kan lett lære dem små triks. Dette kan også ha noe med at de elsker å stå i begivenhetenes sentrum, og finner gjerne på små pek for å få oppmerksomhet. En Devon Rex elsker sin eier. Du vil alltid være i fokus med en Devon i huset! Den vil gjerne være med på alt som skjer, og er høyt og lavt. Når du setter deg ned, er den fort på plass i fanget, eller rundt skuldrene dine. Den kommer godt overens med andre katter, barn og øvrige husdyr. Den hater å være alene, og bør ikke være eneste katt i huset. Ønsker dere lykke til. Er kjempe koselig å ha katt i huset
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Gleder oss kjempemasse.. har prøvd på sibirkatt også, men hverken jeg heller gutten vår tålte dem.. Men i dag gikk det så fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå