nettie med 4 små Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Merka dere noe i dagene før fødselen?
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Roligere baby,mere og mere diare... Ekstra med kynnere...
Plutselig_gravid Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 nope, egentlig ikke. Fødte 18/19 dager på overtid så jeg hadde gitt opp å kjenne etter noe. For jeg hadde kjent tegn på fødsel allerede 3 uker FØR termin. Slimpropp gikk, modningsrier, murringer osv. Trodde aldri han kom til å komme ut, hehe:o) Håper jeg slipper å gå så lenge over denne gangen!!!
Stor_smil Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 På termindagen våknet jeg opp med sinnsyk energi.. var sikker på at jeg skulle føde...hihi, så jeg måtte rekke unna de siste tingene. Var hos jordmor, så på shopping, så traff jeg en venninne på kafé... om kvelden kjørte jeg ut til min mor skuffet over at det ikke ble noen fødsel. Klaget over at magen min hadde vært steinhard heeeele dagen, følte den som en tung tung stein, og heller lite aktivitet enn ellers. At magen var steinhard skyldtes den ene kynnere som etterfulgte den andre. Kl 06.10, morgenen etter gikk vannet.. og 20 timer etter det var mini født Så mitt tegn på nær fødsel var KYNNERE!
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Nei, vannet gikk bare plutselig dagen før terminen og riene startet etter noen timer.Jenta vår ble født på termindagen.
prøvekluten+3små Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 jeg var og hyppig gjest på toalettet..ellers merka jeg ikke annet enn at gang1:slimproppen gikk gang2: litt sting i magen,som jeg trodde var fra en spasertur dagen før,og litt begynnende blod/slimpropp på kvelden,men trodde ikke noe kom til å skje på lenge fordet
Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 første gang gikk bare vannet .. skikkelig out of the blue andre gang hadde jeg sterke kynnere dagen i forveien , rier morgenen etter.. eneste er jeg er litt uvell og kvalm mot slutten ...
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 En kveld var hun ekstrem vilter i magen. Det så ut som en alien inni der... Ellers ikke noe spess før riene startet....og varte i tre dager før hun kom...
nettie med 4 små Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2007 Takker for svar:) Ho har vært spesielt rabiat de siste dagene og flyr mere på do, men 23 dager til termin så får vente å se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå