Gå til innhold

Hjelp til tolkning av billig-EL test!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere bare brukt CB digital EL test.

Nå har jeg brukt billige-testers stav i 7 dager, og først idag (dag 15) har jeg fått noe som ligner positivt resultat. Strekene er ikke heeeelt like sterke, men kontrollstreken er ikke like sterk hele veien, og teststreken er like sterk som det svakeste på kontrollstreken. Er den positiv da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Dizzie! Jeg vil anta at testen du beskriver er positiv. Jeg ble heller aldri helt klok på de der billigtestene, og da de slo ut på EL, så ble aldri teststreken sterkere enn kontrollstreken, heller bittelitt svakere. Likevel var det en markant forskjell fra testene i dagene før - så jeg tolket det som et positivt resultat. Og jeg kontrollmålte med temp - så jeg vet at jeg faktisk hadde EL.

Var forresten hos legen i dag igjen, og fikk med meg bilde av bebisen hjem. Alt så fint ut! Er 13 uker i morgen, og har begynt å senke skuldrene og glede meg. Jeg håper virkelig at det klaffer for deg denne måneden! En fin tid å være gravid på :-) Hopp til køys! Klem :-)

Skrevet

Hei

testet i dag jeg også og fikk akkurat samme resultat som deg med samme testen. Kan ikke skjønne helt at jeg skal ha eggløsning i dag. Trodde ikke etter min syklusberegning at jeg skulle ha det før på søndag.

Lille Gumman 7pp

Skrevet

Hei du heldige gravide Frøya! :)) Så flott at det har gått så på skinner denne gangen! Du kan definitivt senke skuldrene nå...alt det andre som kan skje nå er så sjeldent at du sannsynligvis ikke vil oppleve det, du har hatt din uflaks! :)

Ja, jeg tipper også at denne EL testen er positiv for de andre dagene har det vært ingen eller kun svaaaakt utslag på teststreken. Men vi var til køys igår, og min stakkars mann orker ikke daglige aktiviteter, så vi får vente til imorgen uansett. Håper tempen stiger snart da, så vi kan hvile ut litt...det har vært en slitsom jakt på EL denne gangen. Den kom jo så tidlig forrige måned at jeg begynte å vente positiv EL test fra dag 8 eller 9....men dengang ei.

Skrevet

Jeg pleier å ha EL dag 16, av og til så sent som dag 20 eller 24. Men forrige mnd fikk jeg EL dag 12...så det kan godt være du har en litt kortere syklus! Hopp til køys du også! Lykke til!

Skrevet

Hei igjen! Takk for koselig svar! Håper tempen din har steget nå :-)

Ha en fin St.Hans-helg!

Skrevet

Hei ja! Tempen har steget til himmels, går her med hetetokter...:)) Men har også blitt skikkelig forkjølet så det kan jo ha noe med saken å gjøre...også vi som skal på hyttetur i St.Hans helgen da...:(

God helg du også!

Skrevet

Jeg har hatt streke kontrollstreker frem til i dag. I dag var den svakere, og en svak teststrek. Får ta en senere i kveld også, da for å se... Og jeg har følt meg varm i dag... viste ikke at det var et tegn... og gutten min som skal spille kamp i dag...jaja, få lokke han til sengs før kampen...

Skrevet

Husk at EL-testen gir utslag 24-48 timer før EL, så da stemmer det jo at du kan ha EL på søndag om den er positiv i dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...